شناسهٔ خبر: 48555664 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه شاهرود استان اردبیل؛

۱۹۰ تبلت و گوشی هوشمند به دانش آموزان نیازمند اهدا شده است

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه شاهرود با بیان اینکه در سال گذشته تعداد ۱۹۰ تبلت و گوشی هوشمند به دانش آموزان نیازمند اهدا گردید گفت: در مجموع ۸۵ درصد از دانش آموزان در شبکه شاد احراز هویت شدند ۱۵ درصد هم در مدارس چندپایه که دسترسی به اینترنت و ... نداشتند که البته کلاس های ما با تلاش و فداکاری آموزگاران به صورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل، بابک شهریاری در حاشیه سی و پنجمین اجلاس روسای آموزش و پرورش سراسر کشور بیان داشت: به نظرم نظارت های مستمر کارشناسان آموزشی ، راهبران ، مدیران مدارس  و ... از گروه های درسی در شبکه شاد و ارایه بازخورد های مناسب به معلمان  و ... به کیفیت آموزشی در شبکه شاد کمک می کند. اگرچه بیماری کرونا و هراس از ابتلای به آن دغدغه ای فراموش نشدنی در این روزها برای همه  خانوداه ها است اما حضور آموزش های مجازی در سطح خانه های ایرانی و پیگیری امر تعلیم و تربیت تجربه ای شیرین برای خانوداه ها و دانش آموزان است و امید و همدلی را بین اولیاء و مربیان گرم تر کرده است.

شهریاری با عنوان اینکه یکی از بحث های استراتژیک نظام آموزش و پرورش کشور ما ، بحث عدالت آموزشی است گفت: در سند تحول بنیادین  نیز یکی از راهبردهای اصلی را بسط و گسترش عدالت آموزشی قرار داده اند. درواقع یکی از شرایط لازم برای یک جامعه متعالی و پویا و توسعه یافته دستیابی به عدالت است؛ زیرا عدالت آموزشی است .

 

نظر شما