شناسهٔ خبر: 48547212 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

جانشین ستاد کرونای استان:

واکسیناسیون خبرنگاران و فرهنگیان قزوین از پنجشنبه آغاز می‌شود

جانشین ستاد کرونای استان قزوین گفت: واکسیناسیون کرونا برای اصحاب رسانه، معلمان و فرهنگیان استان قزوین از روز پنجشنبه آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهر حبیبی در جلسه ستاد کرونای استان که ظهر امروز برگزار شد، گفت: واکسیناسیون کرونا برای اصحاب رسانه، معلمان و فرهنگیان استان قزوین از روز پنجشنبه آغاز می‌شود.

جامشین ستاد کرونای استان قزوین ادامه داد: رانندگان تاکسی و اتوبوسرانی نیز در صف دریافت واکسن کرونا قرار داشته و واکسیناسیون آن‌ها اواخر این هفته و یا اوایل هفته پیش رو آغاز می‌شود.

وی عنوان کرد: تامین واکسن  داخلی و خارجی برای استان روند واکسیناسیون  را سرعت بخشیده و در نتیجه تعداد مرگ و میر ناشی از کرونا کاهش خواهد یافت، افراد بالای 50 سال از امروز می‌توانند پس از ثبت نام در سامانه برای دریافت واکسن کرونا به مراکز تعیین شده مراجعه کنند؛ البته پس از دریافت واکسن نیز رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ضرورت دارد.  

این مسئول ادامه داد: اصناف و بازاریان استان قزوین در  راستای اجرای مصوبات ستاد کرونا همکاری بسیار خوبی داشتند، در ادامه نیز لازم است سازمان صمت، اتاق اصناف و اتحادیه‌ها بر اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی و عمل به مصوبات در بازار نظارت داشته باشند، در مرحله بعدی بازرسین بهداشتی واحدهای متخلف را تعطیل خواهند کرد.

حبیبی گفت: طبق مصوبات مقابله با کرونا تالارهای پذیرایی با 30 درصد ظرفیت مجاز به فعالیت بودند که این موضوعدر استان رعایت نشد و از این رو لازم است در این باره تصمیم گیری شود.

نظر شما