شناسهٔ خبر: 48538459 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توسعه پست ۲۳کیلو ولت دلگان

خبرگزاری صداوسیما

عمليات توسعه پست 23 کيلوولتي شبکه برق دلگان آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گفته مدير عامل برق منطقه اي استان اين پروژه قرار است در کمتر از يک سال به پايان برسد.

<div id="video-display-embed-code_6763392"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3175695/6763392?width=400&height=300"></script></div>

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ، مدیر عامل برق منطقه ای استان از عملیات توسعه برق پست ۲۳کیلوولتی شهرستان دلگان خبر دادو گفت : در راستای تقویت شبکه برق و چشم انداز ده ساله شرکت برق منطقه ای استان و با هدف تامین برق روستاهای دلگان عملیات توسعه پست ۲۳ کیلو ولتی شهرستان دلگان اغاز شد.

 وی میزان اعتبار توسعه پست برق دلگان را ۶۰ میلیارد تومان براورد کرد و گفت: برای توسعه پست ۲۳کیلو ولتی دلگان ۶۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است که سعی داریم در کمتر از یک سال این پروژه را به پایان برسانیم.

پرنده مطلق همچنین از اغاز عملیات جمع اوری شبکه برق در فشار قوی موجود در مناطق مسکونی نیز خبر داد و گفت به زودی عملیات جمع اوری شبکه فشار قوی با اعتبار ۱۵میلیارد تومان و به طول ۵ کیلومتر خصوصا در بین مناطق مسکونی شهر گلمورتی اغاز خواهد شد.

همچنین مجتبی شجاعی فرماندار دلگان ضمن پرداختن به مشکلات بوجود امده در خصوص وزش طوفان و سقوط بیش از ۱۴۰ عدد تیر برق خواستار رفع مشکل شبکه برق در کمترین زمان در بین روستاهای دلگان شد.

وی همچنین به موضوع تعرفه های نجومی صادر شده برای مردم این شهرستان اشاره کرد و خواستار پایین اوردن این تعرفه ها در شهرستان دلگان شد

نظر شما