شناسهٔ خبر: 48518616 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

المپیک ۲۰۲۰ توکیو| اظهارات سفیر ایران در آیین گشایش نمایشگاه ایران زیبا

سفیر کشورمان در آیین گشایش نمایشگاه ایران زیبا که در سفارت ایران در ژاپن با حضور مقامات ارشد ورزش ۲ کشور برگزار شد، شرکت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از توکیو، مرتضی رحمانی موحد، سفیر کشورمان در آیین گشایش نمایشگاه ایران زیبا که در محل سفارت ایران با حضور مقامات ارشد ورزش 2 کشور در حال برگزاری است، اظهار داشت: خرسندم که به عنوان نماینده کشورم، امروز میزبان همه شما عزیزان در آیین افتتاحیه نمایشگاه ایران زیبا هستم.

سفیر ایران در ژاپن افزود: این نمایشگاه، جلوه‌ای کوچک از عظمت تاریخی و فرهنگی ایران اسلامی در بستر تاریخ و تمدن بشری است که دو ملت ایران و ژاپن سهم بزرگی در حفظ و نگهداری آن در طول بیش از هزار سال تعاملات مردمی داشته‌اند.

رحمانی گفت: امروز شاهد برگزاری المپیک توکیو در شرایط سخت ناشی از شیوع ویروس کرونا در ژاپن هستیم و تعهد و وظیفه شناسی میزبان در برگزاری این مهم با توجه به شرایط خاص قدردانی می‌کنم.

وی افزود: روابط تاریخی و دوستانه دو ملت ایران و ژاپن وظایف و تعهد و مسئولیت‌شناسی دولت و ملت ژاپن تقدیر می‌کنم و آرزوی موفقیت کامل المپیک را دارم.

رحمانی موحد تصریح کرد: روابط تاریخی و دوستانه دو ملت، وظایف و تعهدات سنگینی برای تحکیم مناسبات دو کشور بر روی دوش ما قرار داده است و امیدواریم این نمایشگاه فصل جدیدی از شکوفایی و پیشرفت میان دو ملت و دولت را فراهم سازد.

انتهای پیام/

نظر شما