شناسهٔ خبر: 48487907 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

با اوج گیری ویروس کرونا؛

تشدید محدودیت‌های کرونایی در ارومیه

فرماندار ارومیه با اشاره به وضعیت نگران کننده موج پنجم کرونا در این شهرستان، گفت: محدودیت‌های کرونایی در ارومیه جهت کنترل و کاهش شیوع بیماری کووید ۱۹ تشدید می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، رسول مقابلی فرماندار ارومیه روز یکشنبه در جلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا در ارومیه گفت: عوامل نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی جهت جلوگیری از تردد خودرو‌ها به صورت محسوس و نامحسوس، نسبت به تشدید کنترل‌ها در مبادی ورودی و خروجی شهرستان اقدام خواهند کرد.

وی با اشاره به تشدید نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بازرسی از پاساژ‌ها و بازار، گفت: با توجه به تاکید ستاد ملی کرونا بر تشدید اعمال محدودیت‌ها در شهر‌های قرمز، فعالیت رستوران‌ها و قهوه‌خانه‌ها (به استثنای فعالیت‌های بیرون‌بر)، تالار‌های پذیرایی، سالن‌های سینما و تئاتر، استخر‌های سرپوشیده و باشگاه‌های بدنسازی، شهربازی‌ها و نمایشگاه‌های عمومی و تخصصی ممنوع خواهد بود.

فرماندار ارومیه با تاکید بر تسریع روند واکسیناسیون کرونا و دادن هشدار‌های لازم به مردم، بیان کرد: از مردم ارومیه تقاضا دارم ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از هرگونه تجمع و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی دوری کنند.

بی تفاوتی مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک با وجود افزایش ابتلا به کرونا در آذربایجان غربی مشهود است که این روند، روز‌های بدی را برای استان متصور خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما