شناسهٔ خبر: 48467316 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بن ریل، به ایستگاه تبریز رسید

مدیرعامل شرکت بن‌ریل گفت: قطارهای ۴ ستاره سروش این شرکت در مسیر تهران - تبریز بر روی سیستم فروش ناوگان ریلی مسافری راه آهن جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

شرکت بن ریل به عنوان تنها شرکت دارنده گواهینامه ۴ستاره کیفیت از راه آهن آلمان، پیش از این نیز به عنوان یکی از فعال‌ترین و محبوب‌ترین شرکت های ریلی مسافری کشور مطرح بوده و با دارا بودن ناوگان جوان خود، فعالیت خود را در مسیر تهران - تبریز آغاز کرده است.

بن ریل که به عنوان دومین شرکت بزرگ حمل و نقل ریلی در ایران شناخته می‌شود، در مسیر‌های تهران-مشهد، تهران-اهواز، تهران-خرمشهر، تهران-بندرعباس، تهران-کرمان، مشهد-زنجان، مشهد-قم، مشهد-همدان، مشهد-اهواز،  مشهد-کرمان و بالعکس سالانه نزدیک به ۲ میلیون مسافر را در سطح کشور جابجا می‌کند.

بن ریل با راه اندازی قطار سروش در مسیر تهران-تبریز هم اکنون در ۱۱ مسیر و به صورت رفت و برگشت آماده خدمت رسانی بیشتر به هموطنان عزیزمان می‌باشد.

سروش بن‌ریل از جمله قطارهای کوپه ای ۴ تخته می باشد و امکان سفر با قطارهای امن و استفاده از امکانات ایده آل را فراهم نموده است. مهمانداران مجرب قطارهای سروش در طول سفر با چای، آب معدنی و بسته‌های تنقلات از مسافران پذیرایی می‌کنند. 

به طور کلی، امکانات ارائه شده در قطار سروش بن‌ریل، عبارتند از:

️ ارائه تنقلات، چای، آب معدنی
️سیستم صوتی و تصویری
️سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی
️یخچال، ماکروفر در سالن
️ارائه ویلچر برای استفاده مسافران با مشکلات جسمی و سالمندان

همچنین در این قطارها غذای گرم ایرانی ارائه می‌شود.

لازم به ذکر است که کلیه قطارهای شرکت بن ریل به منظور پاسخگویی به تقاضای مسافران عزیز و فراهم آوردن امکان سفرهای ضروری و ایمن برای همه هموطنان، از همان ابتدای شیوع بیماری کرونا نسبت به آماده سازی قطارها اقدام نموده است. در فرایند آماده سازی قطارها، دستورالعمل‌های سختگیرانه‌ای جهت رعایت بهداشت محیط، موادغذایی و حفظ سلامت کارکنان و مسافران قطارهای بن ریل در حال اجرا است.

زمان حرکت قطار سروش بن‌ریل از تهران به مقصد تبریز همه روزه ساعت ۱۹:۲۵ و از تبریز به مقصد تهران همه روزه ساعت ۱۹:۳۰ خواهد بود.

همچنین قطار سروش بن‌ریل در ایستگاه اصلی شهرهای تهران، کرج، قزوین، زنجان، میانه، مراغه و تبریز توقف خواهد داشت.

هموطنان برای آگاهی از قیمت و تهیه بلیت می توانند به آژانس‌های فروش بلیت قطار سراسر کشور و یا سایت‌ها و اپلیکیشن‌های معتبر فروش بلیت و همچنین به وب سایت بن‌ریل به آدرس WWW.BONRAILCO.IR مراجعه نمایند.

هموطنان عزیز می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با سامانه پاسخگویی ۲۴ ساعته ۲۷۲۰-۰۲۱ تماس حاصل نمائید‌.

انتهای پیام/ع

نظر شما