شناسهٔ خبر: 48404118 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رییس هیات جانبازان و معلولین آذربایجان شرقی در سمت خود ابقا شد

علی کشفیا با کسب ۱۶ رای توانست به مدت چهار سال دیگر در سمت رییس هیات جانبازان و معلولین آذربایجان شرقی ابقا شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،علی کشفیا رییس فدراسیون جانبازان و معلولین کشور روز دوشنبه در مجمع انتخاباتی هیات جانبازان و معلولان آذربایجان شرقی گفت:خدمت در جمهوری اسلامی سزاوار تبریک گفتن است و در هر بخشی از این نظام مقدس باشیم، افتخاری است برای ما، و این فرصت‌ها به مرور از دست می‌رود مگر اینکه به صلاح جامعه کار کنیم.

سید محمد شروین اسبقیان با بیان اینکه آقای کشفیا از اعضای محترم مجمع رای اعتماد گرفتند و این موضوع مسئولیت شان را بیشتر می‌کند اضافه کرد: باید دست به دست هم بدهیم و کاری برای جانبازان و معلولین انجام دهیم و جامه عمل به مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد جانبازان و معلولین بپوشانیم.

او اضافه کرد: از آنجایی که بنده سال‌ها در آذربایجان شرقی خدمتگزار مردم شریف این استان بوده ام، لذا توفیق ورزشکاران، مربیان و داوران آن برایم مهم است و تلاش می‌کنم، همانند گذشته حضور ورزشکاران جانبازان و معلولین پرفروغ و بی نظیر باشد.

او با اشاره به حضور آقای کشفیا در کمیته ملی المپیک، اظهار کرد: این حضور نقطه عطفی است که باید بیش از این از وجود پربرکت این یادگار هشت سال دفاع مقدس استفاده کنیم.

ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی هم در این مجمع یادآور شد: می‌توانیم به جای پرداختن به همه رشته‌های فعال فدراسیون، چندین رشته را که خروجی خوبی دارند پرورش دهیم و قهرمانانی در آن داشته باشیم.

او افزود: قهرمانان ارزشمندی در حوزه قهرمانی و مربیگری ورزش جانبازان و معلولین داریم و کسب سهمیه توسط صالح فرجزاده و مربیگری آقای رضایی و سال‌ها حضور آقای کشفیا در سمت سرپرستی تیم‌های جانبازان و معلولین نشانگر درجه اهمیت ورزشکاران جانباز و معلول است.

با برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت جانبازان و معلولان استان آذربایجان شرقی، علی کشفیا با ۱۶ رای توانست به مدت چهار سال آتی رییس هیات جانبازان و معلولین استان شود.

کشفیا بر توجه جدی به بحث پرورش قهرمانان ورزش جانباز و معلول استان تاکید و خاطرنشان کرد: در همه مسابقات جانبازان و معلولین کشور و جهان همیشه نمایندگانی از آذربایجان شرقی حضور داشته اند.

انتهای پیام/

نظر شما