شناسهٔ خبر: 48402620 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس هیات جانبازان و معلولین آذربایجان شرقی در سمت خود ابقا شد

تبریز- ایرنا- علی کشفیا با کسب ۱۶ رای توانست به مدت چهار سال دیگر در سمت رییس هیات جانبازان و معلولین آذربایجان شرقی ابقا شود.

صاحب‌خبر -

رییس فدراسیون جانبازان و معلولین کشور روز دوشنبه در مجمع انتخاباتی هیات جانبازان و معلولان آذربایجان شرقی اظهار کرد: خدمت در جمهوری اسلامی سزاوار تبریک گفتن است و در هر بخشی از این نظام مقدس باشیم، افتخاری است برای ما، و این فرصت ها به مرور از دست می رود مگر اینکه به صلاح جامعه کار کنیم.

سید محمد شروین اسبقیان با بیان اینکه آقای کشفیا از اعضای محترم مجمع رای اعتماد گرفتند و این موضوع مسئولیت شان را بیشتر می کند، اضافه کرد: باید دست به دست هم بدهیم و کاری برای جانبازان و معلولین انجام دهیم و جامه عمل به مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد جانبازان و معلولین بپوشانیم.

اسبقیان اضافه کرد: از آنجایی که بنده سال ها در آذربایجان شرقی خدمتگزار مردم شریف این استان بوده ام، لذا توفیق ورزشکاران، مربیان و داوران آن برایم مهم است و تلاش می کنم، همانند گذشته حضور ورزشکاران جانبازان و معلولین پرفروغ و بی نظیر باشد.

وی با اشاره به حضور آقای کشفیا در کمیته ملی المپیک، اظهار کرد: این حضور نقطه عطفی است که باید بیش از این از وجود پربرکت این یادگار هشت سال دفاع مقدس استفاده کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی هم در این مجمع یادآور شد: می توانیم به جای پرداختن به همه رشته های فعال فدراسیون، چندین رشته را که خروجی خوبی دارند پرورش دهیم و قهرمانانی در آن داشته باشیم.

ایوب بهتاج افزود: قهرمانان ارزشمندی در حوزه قهرمانی و مربیگری ورزش جانبازان و معلولین داریم و کسب سهمیه توسط صالح فرجزاده و مربیگری آقای رضایی و سالها حضور آقای کشفیا در سمت سرپرستی تیم های جانبازان و معلولین نشانگر درجه اهمیت ورزشکاران جانباز و معلول است.

با برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت جانبازان و معلولان استان آذربایجان شرقی، علی کشفیا با ۱۶ رای توانست به مدت چهار سال آتی رییس هیات جانبازان و معلولین استان شود.

کشفیا بر توجه جدی به بحث پرورش قهرمانان ورزش جانباز و معلول استان تاکید و خاطرنشان کرد: در همه مسابقات جانبازان و معلولین کشور و جهان همیشه نمایندگانی از آذربایجان شرقی حضور داشته اند.

نظر شما