شناسهٔ خبر: 48398592 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

دربی تا دربی با عملکرد استقلال؛ روزهای روشن فرهاد و شاگردانش

استقلال بین دو دربی پایتخت روند خوبی از لحاظ نتیجه گیری داشته است.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - روز ۲۴ اردیبهشت امسال، تیم فوتبال استقلال با هدایت فرهاد مجیدی دربی ۹۵ را با نتیجه یک بر صفر در چارچوب لیگ برتر به پرسپولیس واگذار کرد. همین شکست باعث شد که استقلال از کورس قهرمانی لیگ برتر عقب بماند، اما موتور این تیم با وجود تمام مشکلات مدیریتی روشن شد و آبی‌ها با قدرت رو به جلو حرکت کردند.

استقلال و پرسپولیس دقیقا ۲ ماه پس از دربی لیگ برتر، این بار در جام حذفی با هم روبرو شدند که در پایان آبی‌ها موفق شدند در ضربات پنالتی حریف سنتی خود را شکست داده و راهی جمع ۴ تیم برتر جام حذفی شوند. بین این ۲ دربی، استقلال ۶ بازی انجام داد که حاصل آن ۵ برد و یک تساوی بود.

آبی پوشان در گام اول در جام حذفی ذوب آهن را شکست دادند و در بازی‌های لیگ برتر صنعت نفت آبادان، پدیده، گل گهر، تراکتور و سایپا را شکست دادند و در دیدار برابر آلومینیوم اراک به تساوی رسیدند. روند خوب استقلال بین دربی ۹۶ و ۹۷ باعث شد روحیه آنها بسیار بالا رفته و منجر به پیروزی در دربی جام حذفی شود.

استقلال در ادامه بازی‌های لیگ با نفت مسجدسلیمان، نساجی و سپاهان دیدار خواهد داشت، اما سرمایه گذاری اصلی آبی‌ها روی جام حذفی است؛ جایی که باید به مصاف یکی از تیم‌های فولاد یا برنده ملوان-خیبر برود.

انتهای پیام/

نظر شما