شناسهٔ خبر: 68468639 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

درخشش عجیب امباپه کوچک برخلاف برادرش!

اتان برادر کوچکتر کیلیان در دو بازی اخیر با لیل تاثیر بسیار خوبی از خود بر جای گذاشته و در فرانسه بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

درخشش عجیب امباپه کوچک برخلاف برادرش!

به گزارش تابناک به نقل از ورزش سه، برادر کیلیان، اتان، در دو بازی اخیر با لیل تاثیر بسیار خوبی از خود بر جای گذاشته و در فرانسه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. لیل او را در تابستان به خدمت گرفت.

به زودی نیز شاهد رویارویی دو برادر در لیگ قهرمانان خواهیم بود. قرعه کشی جدید لیگ قهرمانان اروپا در قالبی کاملا متفاوت باعث تقابل رئال مادرید و لیل و در نتیجه برخورد کیلیان و اتان شد.  آنها که زمانی در پی اس جی هم تیمی بودند، این بار رقیب هم خواهند بود.

اتان امباپه 17 ساله در سال گذشته زیر سایه برادرش در پاریس بود.  این هافبک فصل گذشته رسماً به عنوان یک بازیکن حرفه ای در ماه دسامبر مقابل متز، اولین بازی رسمی خود در لیگ فرانسه را انجام داد. او پنج دقیقه را در کنار برادرش در زمین بود و پاریس خیلی زود مذاکرات تمدید با او را شروع کرد ولی اتان نیز بعد از کیلیان از پی اس جی رفت.

از ماه فوریه، درست زمانی که کیلیان امباپه به الخلیفی اطلاع داد که با پاری سن ژرمن تمدید نخواهد کرد، تیم پاریسی مذاکرات برای تمدید قرارداد اتان را کاملا فلج کرد. او به نوعی قربانی تصمیم برادرش شد.

درخشش عجیب امباپه کوچک برخلاف برادرش!

این بازیکن 17 ساله در اولین بازی های خود با لیل درخشیده است. هفته قبل در دومین روز لیگ یک مقابل آنژه، اتان برای اولین بار به عنوان یک حرفه ای از ابتدا کار را شروع کرد و بازی بی نقصی را پشت سر گذاشت. او توانست کنترل خط میانی را در دست بگیرد و بعد از بازی نمره بالایی هم گرفت. اتان وقتی تعویض شد، مورد تشویق شدید هواداران قرار گرفت.

اتان در بازی برگشت پلی آف لیگ قهرمانان اروپا، در بازی بسیار پیچیده مقابل اسلاویا پراگ نیز به میدان رفت و خوش درخشید. در روزهایی که کیلیان در رئال نتوانسته خوب کار کند و از فرم همیشگی به دور است، اتان در فرانسه دلربایی می‌کند و برای لیل در حال تبدیل شدن به یک بازیکن کلیدی است.

نظر شما