شناسهٔ خبر: 48395392 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رها سازی ۶ خودروی گرفتار در سیلاب

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت: ۶ خودروی گرفتار در سیلاب رودخانه دهانه موردان فاریاب به همت عوامل راهداری رها سازی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مسعود جمیلی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: با توجه به شدت بارش باران در بالا دست و جاری شدن سیلاب در بستر رودخانه معرف به تنگ موردان ۶  خودرو که چند مورد از این دستگاه‌ها حامل افراد خانواده بودند در مسیر گرفتار و خودروی آن‌ها در شن فرو می‌رود.

او با بیان اینکه راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فاریاب از توان نیرویی و دستگاهی خود برای بیرون کشیدن این ۶  خودرو استفاده کردند افزود: خوشبختانه در این حادثه برای هیچ کدام از سرنشینان وسایل نقلیه مشکلی ابجاد نشد و خودرو‌ها و افراد با سلامت از بستر رودخانه خارج شدند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: به رغم اطلاع رسانی‌ها و هشدار‌های هواشناسی و همچنین مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل این اداره کل مبنی بر احتمال بروز سیلاب از بالادست در حاشیه راه‌ها و بستر رودخانه‌ها می‌طلبد مردم بومی منطقه و رانندگان در این شرایط جوانب احتیاط را رعایت و از تردد‌های خطر آفرین تا عادی شدن شرایط جلوگیری کنند.

 مسعود جمیلی از مردم و رانندگان خواست قبل از عزیمت به مقصد حتما شرایط جوی و جاده‌ها را با تماس تلفنی از سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جویا شوند تا در مسیر با مشکلی روبه رو نشوند.

انتهای پیام/ی

نظر شما