شناسهٔ خبر: 48374566 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آقای رییس‌جمهور به داد مردم خوزستان برسید؛ انتقاد تند نماینده مجلس به دولت درباره مشکلات خوزستان

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: وضع زندگی مردم در خوزستان بهم خورده است، تمام مسئولان اجرایی به مجلس بیایند و توضیح دهند.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مجید ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی  در صحن علنی مجلس با بیان اینکه ما توقعمان از رئیس مجلس این بود که حداقل جلسه فوق العاده ضروری برای حل مشکلات خوزستان برگزار نماید، گفت: ما اول جلسه خواستیم که بگوئید رئیس دولت به مجلس بیاید به مردم خوزستان و مردم کشور جواب پس بدهد و بگوید چرا این بلا‌ها را بر سر مردم آورده است. این چه مدیریتی است که حالا من به عنوان نماینده باید جوابگو باشم.

او افزود: وضع زندگی مردم در خوزستان بهم خورده است و دام‌هایشان در حال تلف شدن است و همه چیز در حال نابودی است. روحانی، جهانگیری و تمام مسئولان اجرایی باید به مجلس بیایند و در مورد خوزستان توضیح دهند.

ناصری نژاد با اشاره به این نکته که یک عده می‌آیند و می‌گویند گزارشی تهیه شده، تصمیماتی اتخاذ شده، اعتباراتی در نظر گرفته شده و نگران نباشید، اما این‌ها هیچ نتیجه و فایده‌ای نداشت، اظهار داشت: در شادگان ۵ میلیون نخل در حال نابودی است که این مشکل در اهواز، آبادان، خرمشهر، دشت آزادگان، شوش و تمام شهر‌های خوزستان وجود دارد.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آقایان رئیس دولت، رئیس مجلس، رئیس قوه قضائیه، شورای عالی امنیت ملی این مسئله را حل کنید. ما تا کی باید منتظر بحران باشیم و تا کی باید اجازه ورود دشمن و اغتشاشاتش را بدهیم و بعد تازه به فکر چاره اندیشی باشیم.

این مقام مسئول بیان داشت: خاضعانه از همه مسئولین کشور به ویژه نمایندگان ارزشی مجلس تقاضا می‌کنیم بیایید به داد مردم خوزستان برسید.

انتهای پیام/ی

نظر شما