شناسهٔ خبر: 48363693 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

قطع انگشت کارگر جوان در پروژه ساختمانی

رییس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: رعایت نکردن اصول ایمنی هنگام کار در پروژه ساختمانی، سقوط قطعات آهنی را از ارتفاع بر سر کارگر جوان در پی داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حمد هادی قانع رییس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: به دنبال تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی شیراز بی درنگ آتش نشانان ایستگاه ۴ و گروه امداد و نجات کوهستان از ایستگاه ۲۲ را ساعت ۱۶:۳۱ امروز به میدان معلم اعزام کرد.

او افزود: براساس گزارش این حادثه، به دلیل عدم ایمنی هنگام حمل قطعات آهن به وسیله تاور در یک پروژه ساختمانی نیمه کاره، به یکباره قطعات آهن به عمق ۶ متری محل گودبرداری ساختمان سقوط و منجر به قطع انگشت پای کارگر جوان در حال کار شد.

قانع ادامه داد: با توجه به مصدومیت کارگر و عدم توانایی حرکتی وی آتش نشانان به سرعت این مرد جوان را بر روی برانکارد فیکس کردند و او را از گودال خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

او تصریح کرد: نیرو‌های عملیاتی پس از تحویل مصدوم به عوامل اورژانس و ارائه تذکرات ایمنی به مسئولان کارگاه ساختمانی، مأموریت خود را به پایان رساندند.

انتهای پیام/ 

نظر شما