شناسهٔ خبر: 48342117 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیر آموزش و پرورش شادگان:

نظارت بر تولید لباس فرم دانش آموزی با جدیت بیشتری دنبال می‌شود

فاضلی گفت: اداره آموزش و پرورش با همکاری ادارات صمت و تعاون این شهرستان نظارت بر تولید و فروش لباس فرم دانش آموزی با جدیت بیشتری دنبال می شود.

صاحب‌خبر -

سید صالح فاضلی مدیر آموزش و پرورش شادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در جلسه ساماندهی فرم لباس دانش آموزان ویژه سال تحصیلی ۱۴۰۰ _ ۱۴۰۱ که در محل سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، گفت: با توجه به حضوری شدن مدارس در سال تحصیلی جدید و نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی، شایسته است مسئولین سازمان دانش آموزی مناطق و نواحی نسبت به بستر سازی طرح لباس فرم دانش آموزی اهتمام جدی و دستور کار خود قرار دهند.

او افزود: دستورالعمل اجرایی فرم لباس دانش آموزی پس از مصوبه شورای آموزش و پرورش به مدارس این شهرستان ابلاغ خواهد شد و نرخنامه لباس فرم دانش آموزی نسبت به سال‌های گذشته تغییرات جزئی داشته است.

فاضلی بیان کرد: طرح لباس فرم شامل همه دانش آموزان است که انتخاب طرح، رنگ و فرم لباس بر عهده مدارس شهرستان شادگان قرار دارد.

مدیر اداره آموزش و پرورش شادگان ادامه داد: مسئله لباس فرم مدارس با نظارت و مدیریت بیشتر صورت می‌گیرد تا والدین با مشکلات کمتری روبرو باشند.

فاضلی در پایان از کارگاه‌های تولیدی فرم لباس دانش آموزی در این شهرستان خواست همکاری لازم را پیرامون کیفیت بخشی هرچه بهتر نسبت به دوخت و تحویل لباس‌های فرم به دانش آموزان با آموزش و پرورش شادگان داشته باشد.

انتهای پیام/ن

نظر شما