شناسهٔ خبر: 48329863 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

توصیه فرمانده کل قوا، به روز بودن کارکنان نیروی هوایی ارتش است

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: تمام کارکنان نیروی هوایی طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید به روز باشند و توقف در این مسیر مجاز نیست و برای همگان ارزوی موفقیت در رسیدن به اهداف الهی در سایه امام زمان (عج) را خواستار هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی پایگاه هوایی شهید بابایی، امیرخلبان عزیز نصیرزاده در مراسم معارفه فرمانده جدید پایگاه شهید بابایی اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان بابایی و ابوعطا و سایر شهدای گرانقدر این پایگاه به بیان موقعیت استراتژیک پایگاه شهید بابایی اشاره و عنوان کرد: این پایگاه در طول ایام دفاع مقدس ماموریت‌های ویژه‌ای به خصوص باز نگه داشتن شریان اقتصادی کشور و دفاع از منابع نفتی را به عهده داشت و همچنین دستگیری شرور عبدالمالک ریگی توسط خلبانان پایگاه شهید بابایی افتخار دیگری برای خلبانان این پایگاه دانست.

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: تمام کارکنان نیروی هوایی طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید به روز باشند و توقف در این مسیر مجاز نیست و برای همگان ارزوی موفقیت در رسیدن به اهداف الهی در سایه امام زمان (عج) را خواستار هستیم.

وی افزود: امیر فتاح از بهترین خلبانان نیروی هوایی است که فردی بسیار نوآور است و تشویق‌های زیاد ایشان را نمایانگر فعالیت های درخشان ایشان دانست.

نصیرزاده با اشاره به اقدامات امیر فتاح در ایجاد شرایط مناسب روحی و رفاهی در پایگاه شهید بابایی، گفت: این اقدامات منجر به رضایت‌مندی خانواده‌های ساکن این مجموعه شده است.

امیرخلبان سعید فتاح نیز در این مراسم با اشاره به بازسازی ۱۳۰ واحد منزل سازمانی، اتمام سوله ورزشی، بازسازی کلاسهای آموزش دوره عالی رسته‌ای، ساخت خوابگاه دانشجویان خلبانی، فروشگاه شمس و همچنین ساخت پارک بزرگ میدان امام خمینی (ره) به مساحت ۶۰۰۰ متر مربع در شرایط سخت و ویژه کشور را از جمله اقدامات صورت گرفته در این مدت عنوان کرد.

فرمانده سابق پایگاه هوایی شهید بابایی ضمن تقدیر و تشکر از حضور فرمانده محترم نیرو به بیان اقدامات انجام شده در طول مدت خدمت خود در پایگاه شهید بابایی پرداخت.

وی از دیگر وجوه تمایز این پایگاه را وجود هواپیماهای مهم شکاری رهگیری مانند F۱۴، F۷، pc۷ عنوان کرد که وظیفه آموزش دانشجویان جوان را نیز بر عهده دارد.

به گزارش فارس، در این مراسم امیر علیرضا انگیزه به عنوان  فرمانده جدید پایگاه  پایگاه شهید بابایی اصفهان معرفی و از زحمات امیر سرتیپ دوم خلبان سعید فتاح تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/ج/

نظر شما