شناسهٔ خبر: 48282081 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ایران | لینک خبر

اخبار

صاحب‌خبر -

روبات ها تولید محصولات سونی را در دست می گیرند

سونی پیش‌بینی کرد با تغییر توجه این شرکت به خدمات، روبات‌ها تولید تلویزیون، تلفن‌های هوشمند و دوربین‌های این شرکت را برعهده می‌گیرند.
به گزارش ایسنا، روزنامه فایننشال تایمز به نقل از کیمیو ماکی، مدیر کسب و کار محصولات الکترونیکی سونی نوشت: انتظار می‌رود خطوط تولید اتوماتیک هزینه‌ها در کارخانه تلویزیون اصلی سونی در مالزی را تا سال مالی ۲۰۲۳ به میزان ۷۰ درصد در مقایسه با سال ۲۰۱۸ کاهش دهند. تسریع روند اتوماسیون کارخانه همچنین عیوب محصول را کاهش خواهد داد.این مقام گفت: این برنامه همراه با تمرکز فزاینده به فروش آنلاین و تحلیل داده انجام خواهد شد. اطلاعات فروش با استفاده از هوش مصنوعی به‌منظور تعیین مؤثرتر حجم تولید، تحلیل خواهد شد.
بر اساس گزارش بلومبرگ، روزنامه فایننشال تایمز گزارش کرد اگرچه سونی همچنان به فروش سخت افزار و خدمات به مصرف کنندگان ادامه خواهد داد اما بخش قابل توجهی از هدف رشد این شرکت از محصولات برای استفاده حرفه‌ای مانند نمایشگر LED کریستال برای تولید ویدئوی مجازی و فناوری رهگیری توپ برای صنعت ورزش های سرگرم کننده حاصل خواهد شد.

 توئیتر مسئول رسیدگی به شکایات را در هند تعیین کرد

توئیتر در راستای همخوانی با قوانین جدید فناوری اطلاعات هند، فردی را به‌عنوان مسئول پاسخگویی به شکایات در این کشور تعیین کرده است.
به‌ گزارش مهر، توئیتر مسئول پاسخگویی به شکایات کاربران در هند را تعیین کرد. این در حالی است که پس از بالا گرفتن تنش‌ها میان این شبکه اجتماعی و دولت هند، چند روز قبل مدیر همخوانی توئیتر نیز تعیین شده بود.در وب سایت امریکایی توئیتر نام  «وینای پراکاش» به‌عنوان مسئول جدید پاسخگویی به شکایات ذکر شده است. علاوه بر آن اطلاعات تماس با وی و همچنین فرایندهای مورد نیاز برای گزارش موارد نقض قوانین توئیتر نیز در وب سایت آمده است. روز پنجشنبه توئیتر اعلام کرد یک مسئول پاسخگویی به شکایات موقت را برای همخوانی با قوانین جدید فناوری اطلاعات هند تعیین می‌کند. همچنین این شبکه اجتماعی تصمیم دارد مسئول دائمی این پست را طی ۸ هفته مشخص کند.قوانین فناوری اطلاعات جدید هند از اواخر ماه مه اجرایی شده و هدف آن قانونمند کردن محتوای شبکه‌های اجتماعی و همچنین وادار کردن این پلتفرم‌ها به پاسخگویی سریع‌تر نسبت به درخواست‌های قانونی برای حذف پست‌ها و اشتراک‌گذاری اطلاعات منتشر کنندگان پیام‌ها است.

ارائه گفت‌وگوهای اختصاصی با همکاری کلاب هاوس و «تد»

کلاب هاوس که با قابلیت گفت‌وگوی صوتی تغییرات بزرگی در دنیای شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرده، حالا یک شریک جدید به نام TED (تد )با عملکرد مناسب در دنیای پادکست‌ها قرار است گفت‌وگوهای اختصاصی را به این پلتفرم اجتماعی صوتی بیاورد.به گزارش دیجیتاتو، اولین روم تد در این شبکه اجتماعی روز گذشته شروع به کار کرد و جلسات آن به‌طور هفتگی در روزهای دوشنبه برگزار خواهد شد، البته در آینده نزدیک روم‌ها یا اتاق‌های جدیدی هم از طریق کلوب تد در کلاب هاوس راه‌اندازی خواهد شد.طبق توافق صورت گرفته، TED می‌تواند با برندهای دیگر برای اسپانسر شدن همکاری کند یا در گفت‌وگوها تبلیغات پخش کند در عین حال گفته می‌شود تد در فوریه سال جاری میلادی «Audio Collective» را راه‌اندازی و اعلام کرد که برنامه‌های آن روزانه ۱.۶۵ میلیون بار دانلود شده‌اند.گفتنی است رقابت در دنیای شبکه‌های اجتماعی صوتی رو به افزایش است و ظاهراً پلتفرمی برنده‌ است که بتواند استعدادهای بیشتری جذب کند. در همین راستا احتمالاً اسپاتیفای پادکسترها را به استفاده از «Greenroom» یعنی رقیب کلاب هاوس تشویق می‌کند. فیس‌بوک نیر برای رونق «Live Audio Rooms» می‌خواهد با چهره‌های مطرح همکاری کند. توئیتر و NFL (لیگ ملی فوتبال امریکا) هم می‌خواهند برای Spaces محتوای اختصاصی تولید کنند.


برچسب‌ها:

نظر شما