شناسهٔ خبر: 48230094 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سلیمانی: سرمربی نفت مسجد سلیمان تا پایان فصل فکری است

معاون ورزشی باشگاه نفت مسجد سلیمان درباره آخرین وضعیت این باشگاه توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی سلیمانی، وکیل علیرضا بیرانوند و معاون ورزشی باشگاه نفت مسجد سلیمان درباره آخرین وضعیت این باشگاه اظهار داشت: نفت مسجد سلیمان همیشه با یک سری چالش‌ مواجه است، اما مدیریت تا حد توان توانسته بر این مشکلات غلبه کند. مسئولان تا امروز ۶۰ درصد به بازیکنان پرداختی داشته اند.

او افزود: صد در صد تا پایان فصل محمود فکری، سرمربی نفت است. این تیم متعلق به هواداران و مردم است. نیم‌فصل اول پس از تغییر سرمربی نتایج خوبی گرفتیم.

او در مورد برنامه‌های فصل آینده نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: مجوز تیم‌های نفتی هر سال تمدید می‌شود. مدیریت باشگاه هنوز در مورد فصل آینده تکلیف خودش را نمی‌داند که بخواهد در مورد تیم تعیین تکلیف کند. اول باید مدیریت تکلیف خودش را بداند بعد برای فصل آینده تصمیم بگیرد.

بیشتر بخوانید

وکیل علیرضا بیرانوند گفت: زمانی که کورتوا از چلسی به رئال رفت در فصل اول چالش بزرگی داشت تا خودش را با محیط تطبیق دهد. قطعا این موضوع برای بیرانوند هم مشکلاتی به وجود آورد. افرادی در آنجا شیطنت کردند که خود بیرانوند درباره این موضوع در زمان مناسب توضیح می‌دهد.  برخی از هموطنان در بلژیک هم سنگ اندازی کردند، اما شرایط علیرضا برای سال اول خوب بود. بیرانوند ۱۴ بازی انجام داد، اما مصدوم شد.

او در مورد قرارداد قرضی بیرانوند با باشگاه بواویشتای پرتغال اظهار داشت: بیرو امروز تست‌های پزشکی را انجام می‌دهد. قرارداد که نهایی شد در مورد این موضوع صحبت می‌کنیم. بواویشتا می‌تواند بند خرید را فعال کند و قرارداد به صورت اتوماتیک سه ساله شود.

او در خصوص طلب بیرانوند از باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: پرونده این موضوع در جریان است. کمیته تعیین وضعیت بازیکنان باید درباره این موضوع تصمیم بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما