شناسهٔ خبر: 47815713 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بیرانوند: کاری نکردیم که جشن صعود در آزادی برگزار شود / اسکوچیچ در آینده به تیم ملی فوتبال کمک می‌کند

دروازه بان تیم ملی فوتبال گفت: من از برگزاری مراسم جشن صعود تیم ملی فوتبال در ورزشگاه آزادی ناراحت شدم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم ملی فوتبال در حاشیه مراسم تجلیل از ملی پوشان فوتبال کشورمان در سازمان صدا و سیما اظهار کرد: ما باید بدون گل خورده، ۴ بازی را  پشت سر می گذاشتیم و مهم این بود که در این بازی‌ها پیروز شویم که خدا را شکر برنده شدیم. انرژی مثبت مردم به ما می‌رسید و این موضوع خیلی خوب بود.  

بیرانوند درباره ناراحتی اش از برگزاری جشن صعود تیم ملی فوتبال در ورزشگاه آزادی، گفت: من ناراحت شدم و گفتم که اصلا در این جشن شرکت نمی‌کنم؛ چون ما کاری نکردیم و موضوع خنده داری است. شرایط را خودمان سخت کرده بودیم و مردم انتظار داشتند که راحت از گروهمان بالا بیاییم. اگر قرار باشد جشن صعود بگیریم، بعد از این که در بازی‌های مرحله نهایی پیروز شدیم باید مراسم بگیریم. از ۳ تیرماه بازی‌های دور  بعدی مسابقات انتخابی جام جهانی قرعه کشی می‌شود و رقیبان خود را می‌شناسیم. از آن  زمان باید سعی و تلاش کنیم؛ مردم در آن مرحله انتظار صعود تیم ملی به جام جهانی را دارند. میزبانی را از ما گرفتند و ۴ بازی در بحرین انجام دادیم. یک ذره کارمان سخت شد، اما خدا را شکر توانستیم از گروهمان صعود کنیم.  

بیرانوند درباره زدن واکسن کرونا گفت: امروز دوز دوم واکسن کرونا را زدیم و امیدوارم که همه مردم کشورمان بتوانند واکسن بزنند.  

او درباره این که دلش برای هواداران در ورزشگاه‌ها تنگ شده است، بیان کرد: خیلی دلمان برای هواداران در استادیوم‌ها تنگ شده است و امیدوارم بتوانیم تماشاگران را در بازی‌های دور بعد مسابقات انتخابی جام جهانی در ورزشگاه‌ها ببینیم.  

دروازه بان تیم ملی فوتبال درباره عملکرد اسکوچیچ گفت: اسکوچیچ ۷ بازی را همراه تیم ملی فوتبال پیروز شده و نتیجه خوبی گرفته است. این مربی از شرایط خوبی برخوردار است. او با همه بازیکنان ارتباط خوب و صمیمانه‌ای دارد و  این ارتباط متقابل بین ملی پوشان هم وجود دارد. به نظرم اسکوچیچ می‌تواند در آینده به تیم ملی کمک کند و امیدوارم مسئولان فدراسیون فوتبال حمایت کنند تا ان شاءالله  بتوانیم مردم کشورمان را خوشحال کنیم.  

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما