شناسهٔ خبر: 48227203 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

آخرین آمار کرونا در مازندران؛

تعداد بستری های کرونایی چهار رقمی شد/۱۳ شهرستان در وضعیت قرمز

سید عباس موسوی گفت:در حال حاضر یک هزار و ۲۷ بیمار کرونایی در بیمارستان ها و مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل و مازندران بستری هستند که ۲۰۲ نفر از این تعداد جدید و مربوط به ۲۴ ساعت گذشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا،سید عباس موسوی دبیر ستاد مقابله با کرونا استان مازندران،در خصوص آخرین وضعیت شیوع کرونا در مازندران،گفت:در حال حاضر یک هزار و ۲۷ بیمار کرونایی در بیمارستان ها و مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل و مازندران بستری هستند که ۲۰۲ نفر از این تعداد جدید و مربوط به ۲۴ ساعت گذشته است.

وی افزود: در همین مدت تعداد ۱۷۸ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

موسوی گفت:حال جسمانی ۱۶۷ نفر وخیم گزارش شده است و با علائم تنفسی حاد در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،بر اساس آخرین تقسیم بندی شهرها در سامانه ماسک وزارت بهداشت، شهرستان های فریدونکنار، بهشهر، جویبار و رامسر نیز در شرایط قرمز کرونایی قرار گرفتند.

بدین ترتیب از امروز ، ۱۳ شهرستان بابل، فریدون‌کنار، قائم‌شهر، آمل، ساری، سوادکوه، جویبار، محمودآباد، نور، نوشهر و چالوس، بهشهر و رامسر در وضعیت قرمز و ۹ شهرستان بابلسر، سیمرغ، سوادکوه‌شمالی، میاندورود، گلوگاه، کلاردشت، عباس‌آباد، نکا و تنکابن در وضعیت نارنجی قرار دارند.


 

 

نظر شما