شناسهٔ خبر: 67811976 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار قزوین: مدرسه پاسداران به موزه فرهنگ و آموزش تبدیل ‌شود

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: مدرسه پاسداران تا پایان شهریور ماه سال جاری تخلیه می شود و با توجه به ظرفیت قابل قبول این مدرسه باید آن را به موزه فرهنگ و آموزش شهر تبدیل کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدمهدی اعلایی روز چهارشنبه در دومین نشست شورای آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: فرهنگ قزوین یکی از نقاط قوت این استان به شمار می آید که برای شناخت ظرفیت های بیشتر آن باید مکان حرفه ای تری در نظر گرفت.

وی ادامه داد: نگاه مجموعه مدیریتی استان تخریب مدرسه پاسداران نیست، بلکه می‌خواهیم کاربری این مدرسه تغییر یابد و از این رو می توان یک طبقه از مدرسه پاسداران را به موزه فرهنگ و هنر تبدیل کرد تا مردم از این ظرفیت استفاده کنند.

اعلایی با بیان ویژگی های طرح جابه جایی مدرسه پاسداران قزوین تصریح کرد: طرح جا به جایی مدرسه پاسداران یکی از اقدامات مهمی بود که بعد از سفر شهید جمهور به قزوین برنامه ریزی شد و با تخصیص اعتبار برای انجام هر چه سریع تر آن باید به زودی بهره برداری شود.

این مسوول با بیان اینکه بزرگترین سرمایه گذاری در جامعه، سرمایه گذاری در بخش فرهنگ است،‌ادامه داد: ساختمان موزه فرهنگ و هنر فعلی نیز می تواند پاتوقی برای اهالی فرهنگیان استان باشد که امیدواریم با همکاری سازمان میراث فرهنگی استان این اتفاق صورت گیرد تا فرهنگیان این بتوانند از این ظرفیت تفریحی استفاده کنند.

استاندار قزوین: مدرسه پاسداران به موزه فرهنگ و آموزش تبدیل ‌شود

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم از ابتدای شروع به کار به دنبال بهبود کمی و کیفی آموزش و پرورش بوده و تامین نیازهای فرهنگیان را همواره مورد توجه قرار داده و نسبت به ارتقا فضای پرورشی نیز مصمم بوده است.

نظر شما