شناسهٔ خبر: 48211786 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

پایان شایعات هدایت تیم ملی فرانسه توسط زیدان

تیم ملی فرانسه با وجود ستاره‌های بسیار زیادی که در ترکیب خود داشت، در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ موفق عمل نکرد و در اولین بازی از مرحله حذفی مقابل تیم ملی سوئیس در ضربات پنالتی شکست خورده و حذف شد تا بدین ترتیب در یورو ۲۰۲۰ هم ناکام باشد.

صاحب‌خبر -

فوتبالی: تیم ملی فرانسه با وجود ستاره های بسیار زیادی که در ترکیب خود داشت، در رقابت های یورو 2020 موفق عمل نکرد و در اولین بازی از مرحله حذفی مقابل تیم ملی سوئیس در ضربات پنالتی شکست خورده و حذف شد تا بدین ترتیب در یورو 2020 هم ناکام باشد.

پس از اینکه تیم ملی فرانسه این عملکرد ضعیف را در رقابت های یورو 2020 از خود ارائه داد، حرف و حدیث های زیادی پیرامون دیدیه دشان مطرح شد و گفته می شد که این سرمربی به زودی از هدایت تیم ملی فرانسه برکنار خواهد شد و جای خود را به زین الدین زیدان خواهد داد.

زیدان پس از اینکه فصل 2020/21 را در رئال مادرید بدون جام به پایان برد، جای خود را به کارلو آنچلوتی داد و اکنون یک مربی در دسترس است و با توجه به فرانسوی بودن او و افتخاراتی که در رئال مادرید به دست آورده بود، بسیاری گمان می کردند که او قرار است سرمربی جدید رئال مادرید باشد اما اکنون این شایعات به طور کلی رد شده است.

نوئل لی گریت، ریاست فدراسیون فوتبال فرانسه به تازگی گفته است که با دیدیه دشان دیداری داشته است و در این جلسه با او به توافق رسیده و دیدیه دشان قرار است حداقل تا پایان جام جهانی 2022 قطر هدایت تیم ملی فرانسه را بر عهده داشته باشد.

نظر شما