شناسهٔ خبر: 66544191 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

پاداش نقدی برای کشتی‌گیران داغستانی بلافاصله پس از قهرمانی روسیه

مراسم تجلیل از تیم آزاد داغستان پس از کسب نتایج مسابقات قهرمانی پیش از المپیک این کشور در مسکو برگزار شد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - عمر ماگومدوویچ امسال برای دومین بار در کسوت ریاست فدراسیون کشتی داغستان با کشتی‌گیران و مربیان، دیدار و به همه قهرمانان روسیه جوایز نقدی ۳۰۰ هزار روبل و مربیان آن‌ها ۱۵۰ هزار، به مدال آوران نقره ۱۵۰ و ۱۰۰ هزار مدال برنز اهدا کرد.

ریاست فدراسیون کشتی داغستان در این دیدار که سیاستمداران، بازرگانان، کشتی‌گیران مشهور و مربیان سابق تیم نیز حضور داشتند، از همه کشتی‌گیران آزاد داغستان خواست تا نماینده جمهوری بومی خود در مسابقات باشند.

گادجی رشیدوف سرمربی و عبدالرشید سعدالله یف قهرمان دو دوره المپیک، به نمایندگی از تیم جمهوری، از عمر مرتضی علیف برای کمک و حمایت همیشگی‌اش تشکر کردند.

شایان ذکر است در مسابقات قهرمانی روسیه، تیم داغستان ۱۹ مدال در هر سه رشته آزاد و فرنگی و زنان کسب کرد. کشتی گیران داغستانی همچنین شش مدال دیگر برای تیم‌های مسکو، کالینینگراد، منطقه بریانسک، کراسنودار و استاوروپل به ارمغان آوردند.

*معرفی مدیر اجرایی فدراسیون کشتی داغستان

رئیس فدراسیون، نایب رئیس اول فدراسیون کشتی روسیه عمر مرتضی علیف در مراسمی که به منظور تجلیل از کشتی‌گیران آزاد داغستانی که در مسابقات قهرمانی روسیه در سال ۲۰۲۴ جوایزی را کسب کردند، محمود ماگومدوف را به عنوان مدیر اجرایی فدراسیون کشتی داغستان معرفی کرد.

محمود ماگومدوف قهرمان اروپا در سال ۲۰۱۰ در پایان سال ۲۰۱۵ به دوران کشتی‌گیری خود پایان داد و پس از آن به مربیگری روی آورد و در سال‌های اخیر، سرپرستی دو مدرسه‌های ورزشی را بر عهده داشت.

وی طی ۷ سال گذشته در کادر فنی تیم ملی داغستان حضور دارد. ماگومدوف ۳۷ ساله در سال ۲۰۲۲، به همراه یکی دیگر از مربیان جوان به نام حسن عبدالبصیروف، به‌عنوان سرمربی تیم کشتی آزاد زیر ۲۳ سال این جمهوری انتخاب شدند.

انتهای پیام/

نظر شما