شناسهٔ خبر: 48203133 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آیین‌های بزرگداشت مفاخر و بزرگان دینی سمنان برگزار شود

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت:‌ بزرگداشت مفاخر و بزرگان دینی در استان سمنان باید مورد توجه باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی صبح امروز در دیدار سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با وی اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از نظر معنوی، وزارتخانه بسیار مهمی است و اقدامات بزرگی توسط این وزارتخانه انجام شده و امیدواریم این موارد ادامه‌دار باشد.

او گفت: همان‌طور که در خصوص مفاخر و بزرگان دینی بزرگداشت‌های فراوانی داشتیم، در استان سمنان نیز مفاخر بزرگی داریم که باید نکوداشت آن‌ها مورد توجه شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان تصریح کرد: نیاز است تا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص یادواره شهدا نیز ورود کرده و اقدامات ویژه‌ای به کار گیرند؛ آیت‌الله سعیدی یکی از این شهدای ارزشمند استان بوده که نیاز است تا نکوداشت این عزیز نیز انجام شود.

شاهچراغی بیان کرد: آیت‌الله حسینی‌شاهرودی، یکی از مفاخر بسیار ارزشمند استان است که باید یاد آن‌ها را زنده نگاه داریم. اقدامات ابتکاری توسط مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان صورت گرفته و به‌واسطه برگزاری نکوداشت آیت‌الله حسینی‌شاهرودی باید از این تلاش‌ها قدردانی کرد.

او تصریح کرد: از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درخواست داریم تا حوزه فرهنگ و هنر و تمام کارها رنگ خدا و اسلام داشته باشد که تاکنون نیز این‌گونه بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه سمنان، استانی ممتاز و شاخص است، گفت: نکوداشت آیت‌الله العظمی حسینی‌شاهرودی، برنامه‌ای بسیار خوب و ارزنده است.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/

نظر شما