شناسهٔ خبر: 48194869 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

از سوی بانک مهر ایران

۱۲۸ دستگاه تجهیزات پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی آبادان اهدا شد

از سوی بانک مهر ایران در راستای حمایت از عرصه سلامت، ۱۲۸ دستگاه تجهیزات پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی آبادان اهدا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، طی آئینی ظهر امروز (چهارشنبه ۱۶ تیر) با حضور مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان خوزستان ۱۲۸ دستگاه تجهیزات پزشکی شامل هشت دستگاه کپسول اکسیژن، هشت دستگاه ضدعفونی کننده ماورای بنفش، ۵۶ دستگاه پالس اکسی متر و ۵۶ دستگاه تب سنج لیزری با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی آبادان اهدا شد.

 

«سید ابراهیم جانانه»، در این آئین با بیان اینکه در راستای اجرایی کردن مسئولیت‌های اجتماعی بانک مهر ایران این تجهیزات پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی آبادان اهدا شد اظهار کرد: بعد از اوج گیری ویروس کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی از محل جرایم تاخیر، ۱۵ هزار دستگاه تجهیزات در کل کشور اهدا شد که سهم خوزستان یک هزار دستگاه بود.

 

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان خوزستان‌‌ افزود: این کمک‌ها در استان خوزستان به دانشگاه‌های علوم پزشکی جندی شاپور، آبادان، دزفول، شوشتر و بهبهان اهدا شد و خوشحالم که عنوان کنم بعد از دانشگاه جندی شاپور بیشترین اقلام اختصاصی مربوط به دانشگاه آبادان بوده است.

 

در ادامه «شکرالله سلمان‌زاده» نیز ضمن تشکر از این کمک بانک مهر ایران به دانشگاه علوم پزشکی آبادان عنوان کرد: یک دوره ۱۸ ماهه بسیار سخت را پشت سر گذاشتیم، کادر بهداشت و درمان به روزهای سخت عادت دارند ولی به جرات می‌توان گفت که بعد از دفاع مقدس، مقابله با پاندمی کرونا، بزرگترین آزمون برای این عزیزان بود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان بیان کرد: فعالان عرصه سلامت در این ایام از جان و سلامتی خود گذشتند تا به ملت شریف ایران سلامتی دهند، در این روزهای سخت بعد از لطف خدا و دعای مردم، همراهی‌های این چنینی مثل کمک بانک مهر ایران که هیچ زمانی ما را تنها نگذاشتند، فضا را تلطیف می‌کند.

 

وی تصریح کرد: امیدوار هستیم که با همکاری عزیزانی مثل همراهان‌مان در بانک مهر ایران بتوانیم کرونا را شکست دهیم.

 

پایان پیام/660

نظر شما