شناسهٔ خبر: 48186817 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

اهدای ۱۴میلیارد ریال تجهیزات پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی آبادان از سوی بانک مهر ایران

در راستای حمایت از عرصه سلامت، بانک مهر ایران به دانشگاه علوم پزشکی آبادان، ۱۴ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی اهدا کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از آبادان، در آیین اهدای تجهیزات پزشکی، مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان خوزستان‌ اظهار کرد: در راستای اجرایی کردن مسئولیت‌های اجتماعی بانک مهر ایران این تجهیزات پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی آبادان اهدا شد.

سید ابراهیم جانانه افزود: پس از اوج گیری ویروس کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی از محل جرایم تاخیر، ۱۵ هزار دستگاه تجهیزات در کل کشور اهدا شد که سهم خوزستان یک هزار دستگاه بود که به دانشگاه‌های علوم پزشکی جندی شاپور، آبادان، دزفول، شوشتر و بهبهان اهدا شد.

وی تصریح کرد: خوشحالم که عنوان کنم پس از دانشگاه جندی شاپور بیشترین اقلام اختصاصی مربوط به دانشگاه آبادان بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان نیز در ادامه این آئین با قدردانی از کمک بانک مهر ایران به این دانشگاه، گفت: یک دوره ۱۸ماهه بسیار سخت را پشت سر گذاشتیم، کادر بهداشت و درمان به روزهای سخت عادت دارند اما به جرات می‌توان گفت که پس از دفاع مقدس، مقابله با پاندمی کرونا، بزرگترین آزمون برای این عزیزان بود.

شکراله سلمان زاده، افزود: فعالان عرصه سلامت در این ایام از جان و سلامتی خود گذشتند تا به ملت شریف ایران سلامتی بدهند.

وی اظهار کرد: در این روزهای سخت پس از لطف خدا و دعای مردم، همراهی‌های این چنینی همچون کمک بانک مهر ایران که هیچ زمانی را ما را تنها نگذاشتند، فضا را تلطیف می‌کرد.

وی ابراز امیدواری کرد تا با همکاری عزیزانی همچون همراهان‌ سلامت در بانک مهر ایران بتوانیم کرونا را شکست بدهیم.

به گزارش خبرآنلاین، در این آیین ۸ دستگاه کپسول اکسیژن، ۸ دستگاه ضد عفونی‌کننده ماوراء بنفش، ۵۶ دستگاه پالس اکسی متر و ۵۶ دستگاه تب‌سنج لیزری به ارزش ریالی قریب به ۱۴میلیارد ریال از سوی بانک مهر ایران به دانشگاه علوم پزشکی آبادان اهدا شد.

در این مراسم که در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی آبادان و با رعایت ضوابط بهداشتی برگزار شد، دکتر فرشید بهشتی، معاون توسعه مدیریت و منابع، دکتر سید مهدی کریمی، معاون درمان و جمعی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی آبادان و بانک مهر ایران حضور داشتند.

46

نظر شما