شناسهٔ خبر: 48183632 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

با پیش بینی وقوع رگبار در ارتفاعات هرمزگان؛

خودداری از تردد در حریم رودخانه های فصلی و مناطق مرتفع

موج نیوز

بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان، پدیده شاخص امروز رگبار و رعد و برق در ارتفاعات استان است لذا توصیه می شود از قرار گیری در حریم رودخانه‌های فصلی و رفتن به مناطق مرتفع خودداری شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، بنابر پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان، پدیده شاخص امروز (16 تیر ماه)، رگبار و رعد و برق در ارتفاعات استان به ویژه شهرستان بشاگرد است، در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در ارتفاعات استان بویژه در شمال و شرق، رشد ابر همراه با رگبار باران و رعد وبرق و افزایش لحظه‌ای سرعت باد پیش بینی می‌شود.

گفتنی است؛ با توجه به احتمال تقویت سامانه بارشی در مناطقی از بشاگرد و حاجی آباد وقوع تگرگ، تند باد لحظه‌ای و سیلابی شدن موقت رودخانه های فصلی محتمل است.در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب از قرار گیری در حریم رودخانه‌های فصلی و رفتن به مناطق مرتفع خودداری شود.

طبق پیش بینی وضعیت جوی و دریایی هرمزگان، در سواحل دریای عمان و نقاطی از شرق تنگه‌ی هرمز تا ساعات ظهر دریا متلاطم است و توصیه می‌شود شناور‌های سبک از تردد در ساعات صبح تا ظهر خودداری کنند همچنین در روز‌های پنجشنبه و جمعه دریا در ساعات بعد از ظهر در محدوده تنگه‌ی هرمز با افزایش باد‌های جنوب غربی متلاطم می‌شود.

نظر شما