شناسهٔ خبر: 48171181 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۴۲تیم پلیس راهور برای اعمال محدودیت‌ها در سیستان وبلوچستان مستقر است

رییس پلیس راهور سیستان ‌و بلوچستان گفت: ۴۲ تیم پلیس راهور در سطح استان و ۱۲ تیم در سطح شهر زاهدان طرح محدودیت‌های درون شهری رفت و آمد شهروندان از ساعت ۲۲ تاسه بامداد را کنترل و مدیریت می‌کنند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ علی نام‌درست رییس پلیس راهور سیستان ‌و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، با قدردانی از شهروندانی که قوانین و مقررات را بخوبی رعایت می‌کنند اظهارداشت: به تمامی هم استانی‌های عزیز توصیه می‌شود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مقررات رفت‌وآمد به کنترل ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال این ویروس کمک کنند.

وی افزود: بعضی شهروندان در حوزه اجرای محدویت هوشمند، پلاک خودروها را مخدوش و ناخوانا کردند که این اقدام تخلف رانندگی محسوب نمی‌شود بلکه جرم قانونی بوده و قانون‌گذار برای آن ۶ ماه تا یک سال حبس درنظر گرفته است.

رییس پلیس راهور سیستان ‌و بلوچستان با تاکید بر اینکه همه شهروندان باید به رعایت دستورالعمل‌ها و ممنوعیت ترددها در ساعات ۲۲ تا سه بامداد اهتمام داشته باشند گفت: در صورت عدم رعایت این موضوع جداکننده نیوجرسی در سطح خیابان‌های اصلی شهر گذاشته خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان دقت کنند اگر ضرورت شغلی برای آنان ایجاب نمی‌کند از تردد داخل شهر خودداری کنند تا با جلوگیری از این ترددها انتقال ویروس کرونا را به حداقل برسانیم.

نام‌درست گفت: ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به شهرهای گروه قرمز و نارنجی و همچنین خروج خودروها با پلاک بومی از این شهرها ممنوع است.

انتهای پیام/ع

نظر شما