شناسهٔ خبر: 48163026 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

قاضی زاده هاشمی از سلیمی نمین شکایت کرد

رکنا : مشاور حقوقی امیرحسین قاضی زاده با تاکید بر اینکه ادعاهای مطرح شده درباره نقش یک پیشگو در کاندیداتوری قاضی زاده کذب محض است، اظهارکرد: سلیمی نمین باید بابت ادعایی که کرده است عذرخواهی کند.

صاحب‌خبر -

محسن حبیبی تنها، حقوقدان و مشاور دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در واکنش به صحبت‌های اخیر سلیمی نمین پیرامون پیش‌بینی‌های صورت گرفته در مورد پیروزی نامزد سیزدهم انتخابات 1400( سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی ) در انتخابات ریاست جمهوری گفت: ادعاهای مطرح شده در مورد پیش‌بینی‌های یک پیش‌گو جهت پیروزی قاضی‌زاده هاشمی در انتخابات ریاست‌جمهوری، کذب محض است و اطلاع نداریم که فرد مدعی به چه دلیلی، با چه عنوانی و براساس چه اطلاعاتی این موارد را مطرح کرده است. لذا صحبت‌های او کذب محض است و قاضی‌زاده هاشمی نه درگذشته و نه اکنون در این فضاها قرار نگرفته و نخواهد گرفت.

مشاورحقوقی قاضی‌زاده هاشمی افزود: در حقیقت دکتر قاضی‌زاده هاشمی با این قبیل موارد کاری ندارد. وکلای تیم حقوقی دکتر قاضی‌زاده هاشمی به وکالت از او، شکایتی از آقای سلیمی نمین را تقدیم مراجع قضائی کرده‌اند و تا انتهای رسیدگی به شکایت مطروحه ، این قضیه را پیگیری می‌کنیم.

وی افزود : سلیمی نمین باید دلایل، مدارک و مستندات خود در مورد ادعایی که کرده است را به دادگاه ارائه بدهد، البته مطمئن هستیم که ایشان هیچ سند و مدرکی برای اثبات ادعایی که کرده اند ، ندارد.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما