شناسهٔ خبر: 48117614 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

معاون استاندار همدان:

ادارات استان همدان به اجرای دورکاری بر اساس رنگ بندی کرونایی توجه کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: ادارات استان همدان به اجرای دورکاری بر اساس رنگ بندی کرونایی توجه کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مصطفی آزادبخت در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا استان همدان، اظهار داشت: پیک جدید کرونا از استان های جنوبی شروع و استانهای مرکزی را درگیر خود کرده و در صورت رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی احتمال قرمز شدن وضعیت استان همدان وجود دارد.

وی با بیان اینکه عادی انگاری عامل اصلی کرونا است افزود: مردم باید بدانند که هنوز بیماری کووید ۱۹ تمام نشده است بنابراین باید از هر گونه تجمع، دورهمی و حضور در مراسم ها و اجتماع ها پرهیز کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان از دستگاه ها و مدیران خواست تا رنگ‌بندی کرونایی را به دقت مورد توجه قرار داده و همه دستورالعمل‌ها را در شهرها بسته به نوع رنگ بندی، رعایت و اعمال کنند.

آزادبخت اضافه کرد: بر اساس رنگ بندی ممنوعیت هایی برای برخی فعالیت ها و ورود خودرو از استان های درگیر به کرونا در نظر گرفته شده است که باید از ورود وسائط نقلیه و مسافران به ویژه از استان های جنوبی و استان های دارای شرایط قرمز کرونایی به همدان خودداری کرد.

وی با بیان اینکه علوم پزشکی همدان در واکسینه کردن مردم علیه کرونا خوب عمل کرده است اظهار داشت: ادارات و نهادهای خدمات رسان نباید ارائه خدمات به سازمان و ارگان ها فعال در زمینه کرونا را متوقف کنند. 

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان نیز خواستار برگزار نکردن یا به تعویق انداختن برگزاری برخی همایش و مراسم ها از سوی دستگاه ها و نهاد شد و گفت: الزامی به برگزاری برخی از همایش در این شرایط نیست و می توان این برنامه ها را در هفته های آینده برگزار کرد.

«مهرداد نادری فر» افزود: از ادارات انتظار می رود این قبیل برنامه ها را در حال حاضر تعطیل کنند همچنین نسبت به اجرای دورکاری بر اساس رنگ بندی کرونایی توجه ویژه داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما