شناسهٔ خبر: 48089184 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران؛

در اندیشه فرهنگ سازی اقتصادمقاومتی در بدنه اجتماعی کمیته امداد مازندران هستیم

معافی با بیان اینکه در اندیشه فرهنگ سازی اقتصادمقاومتی در بدنه اجتماعی کمیته امداد مازندران هستیم، گفت: استعداد های کم نظیر در بخش جوانان تحت حمایت وجود دارد که امید داریم با پیوند حوزه فرهنگ و اشتغال، شاهد توسعه اقتصاد مقاومتی دانش بنیان باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، «میثم معافی» امروز(10تیر) در آئین تحویل پهباد کشاورزی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران که با حضور«احمدخانی» مدیرکل راهبری شغلی کمیته امداد کشور، «هادی شریفیان» مدیر عامل شرکت پرواز یاران سیرنگ و راهبر شغلی پهباد کشاورزی کمیته امداد و حجت الاسلام «بشیرعالیشاه» مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران برگزار شد، در خصوص فرهنگ کار و تلاش و ماهیت این فرهنگ در راهبر شغلی اظهار کرد: در راهبری شغلی اتفاقی که در کمیته امداد افتاده این که کسب و کار مبتنی برفناوری نوآورانه است.

 

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران با بیان اینکه امروز 80 درصد تجارت دنیا، تجارت مبتنی برفناوری است، افزود: اقتصاد مبتنی برنفی، اقتصاد پهلویسم و قاجاری و کوچه بازاری است.

 

وی ضمن یادآوری اینکه اقتصاددنیا مبتنی علم، فکر و تجارت فکری و علمی و علوم دانش بنیان است، گفت: ویترین چشم انداز و برنامه هفتم توسعه امداد مبتنی براین که اقتصاد مقاومتی برپایه علوم دانش بنیان تعریف شود.

 

معافی به همکاری مشترک معاونت فرهنگی و اشتغال کمیته امداد مازندران برای فرهنگ سازی در حوزه اقتصادمقاومتی اشاره کرد و افزود: تلاش داریم مراکز نیکوکاری اشتغال و مراکز نیکوکاری فرهنگی را پیوند دهیم.

 

وی با بیان اینکه در مجتمع فرهنگی تربیتی کمیته امداد استان حضور پیدا کردیم تا از فعالیت امداد در حوزه پهبادهای کشاورزی رونمایی شود، اظهارکرد: خوشبختانه با بروز و ظهور این پهبادها، تجارت مدرن و به روز در حوزه اشتغال مددجویان شکل گرفته که مددجویان می توانند شاهد اشتغال پایدار باشند.

 

معافی با بیان اینکه در اندیشه فرهنگ سازی اقتصادمقاومتی در بدنه اجتماعی کمیته امداد مازندران هستیم، گفت: استعداد های کم نظیر در بخش جوانان تحت حمایت امداد مازندران وجود دارد که امید داریم با پیوند حوزه فرهنگ و اشتغال، شاهد ترویج اقتصاد مقاومتی  مبتنی بردانش بنیان باشیم.

 

پایان پیام/286

نظر شما