شناسهٔ خبر: 67383790 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کشور با جملات و عبارات زیبا اداره نمی‌شود

استاندار همدان با بیان اینکه کشور با جملات و عبارات زیبا اداره نمی‌شود، گفت: چشم طمع دشمنان با مشارکت بالای مردم در انتخابات کور می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازهمدان، مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت حضرت آیت‌الله‌ سیدابراهیم رئیسی و شهدای خدمت به‌همراه نشست استاندار همدان با اصناف، بازاریان و معتمدین استان امروز در راستای مشارکت‌افزایی در انتخابات برگزار شد.

علیرضا قاسمی فرزاد در این مراسم، اظهار داشت: اصناف همدان در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی نقش بی‌بدیلی دارند و بازاریان همدان با نبوغ، درک و بصیرت ذاتی، بدنه جامعه و اقشار مردم را به‌سمت مشارکت حداکثری در انتخابات جهت‌دهی کنند.

وی با تأکید بر اینکه حضور فرد پرتوان و اصلح در قوه مجریه راه شهید جمهور را استمرار می‌دهد، بیان کرد: با مشارکت حداکثری کسی که توانایی لازم برای اداره جامعه را دارد به‌عنوان سکان‌دار قوه مجریه مسیر خدمت‌رسانی را ادامه می‌دهد.

استاندار همدان با تأکید به اینکه کشور با جملات و عبارات زیبا اداره نمی‌شود، عنوان کرد: تعداد برنامه و طرح دارای قابلیت اجرایی در کشور زیاد است اما این برنامه‌ها باید به‌خوبی اجرا شود و رئیس جمهور شخصی است که باید برنامه‌ها را اجرایی و پیاده‌سازی کند.

قاسمی فرزاد گفت: بازاریان همدان در دوران انقلاب اسلامی همواره در عرصه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و فرهنگی تأثیرگذار بودند و این قشر از جامعه در تمام مناسبت‌های مذهبی و ملی به‌ویژه انتخابات حضوری فعال و چشمگیر دارند و اکنون نیز انتظار می‌رود این قشر با حضور حماسی پای صندوق‌های اخذ رأی توطئه دشمن را نقش بر آب کنند.

وی تأکید کرد: اگر مشارکت مردم در انتخابات بالا باشد چشم طمع دشمنان کور می‌‌شود و دولتی که با رأی بالا روی کار بیاید قدرتمندتر است.

استاندار همدان با یادآوری اینکه شهید جمهور پرتلاش تمام عمر و زندگی خود را وقف خدمت به محرومان کرد و در 33 ماه خدمت‌رسانی منشأ خدمات ارزشمندی بود خاطرنشان کرد: فرد توانا، کارآمد و فعال کسی که بتواند در شرایط سخت جامعه اقتصاد کشور، نظامات اجتماعی و سیاست خارجی را تنظیم و راه خدمت‌رسانی را استمرار ببخشد.

قاسمی فرزاد با اشاره به خدمات دولت سیزدهم در همدان اعلام کرد: 140 هزار میلیارد ریال اعتبار سفر شهید جمهور معادل 20 سال از اعتبارات عمرانی استان برای همدان مصوب شد که تاکنون 55 درصد آن محقق شد و پروژه‌‌های بلاتکلیف در حوزه‌های مختلف به ثمر رسید.

وی ابراز کرد: احیای واحدهای تولیدی راکد و بازگرداندن آنها به چرخه تولید از رویکردهای اصلی دولت مردمی و انقلابی بود که تاکنون شاهد احیا و بازگشت 275 واحد در حوزه صنعت، معدن، کشاورزی و خدمات تفریحی با مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به چرخه تولید بودیم.

انتهای پیام/+

نظر شما