شناسهٔ خبر: 48083253 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نجات ۲۳۱ نفر از غرق شدن در دریای مازندران

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: تعداد نجات‌یافتگان از ابتدای خرداد ماه امسال در دریای مازندران به ۲۳۱ نفر رسید.

صاحب‌خبر -

نقی کریمیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: از ۱۳ خرداد ماه امسال تاکنون ۲۰۴ نفر از غرق شدن در دریای مازندران نجات یافتند که از این تعداد ۱۴۹ نفر آقا و ۵۵ نفر خانم هستند.

وی افزود: البته ناجیان غریق از ابتدای خرداد ماه و به‌صورت داوطلب در طول نوار ساحلی مازندران مستقر شدند و از ابتدا تا ۱۲ خرداد ماه امسال توانستند ۲۷ نفر را از غرق شدن نجات دهند که در مجموع تعداد نجات‌یافتگان در دریا به ۲۳۱ نفر رسید.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با اشاره به اینکه تاکنون ۱۱ تن در ساعات اجرای طرح و ۶ تن در خارج از ساعات طرح در دریای مازندران غرق شدند، تصریح کرد: موضوعی که ما را نگران کرده این است بیشتر غرق شدگان در میانگین سنی حدود ۱۲ سال هستند که لازم است هشدارها بیشتر توجه شود و خانواده‌ها مراقب کودکان باشند.

کریمیان با تاکید بر اینکه سال گذشته یک ماه از حقوق ناجیان پرداخت نشد، خاطرنشان کرد: امسال هم در ارتباط با شرایط حقوقی ناجیان غریق خبری نشده که ناجیان غریق در این زمینه چشم انتظار هستند.

انتهای پیام/86034/غ

نظر شما