شناسهٔ خبر: 48072701 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

مشارکت ۳۰۰ شرکت در الکامپ

نشست خبری بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ (الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک) با حضور اهالی رسانه به شکل حضوری و برخط برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
در این نشست که با حضور حسین اسلامی، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران، محمدجواد قنبری معاون نمایشگاهی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی و ثروتی مدیر برگزاری الکامپ و الکام‌استارز برگزار شد، سیاست‌ها، استاندارد‌های برگزاری و شیوه نامه‌های بهداشتی الکامپ تشریح شد.
ثروتی در پاسخ به سوالی درباره میزان مشارکت شرکت‌ها و استارتاپ‌ها در این نمایشگاه گفت: پیش‌بینی می‌شود تا ۳۰۰ شرکت حضور داشته باشند.
وی گفت: تاکنون نام نویسی برای بیش از ۱۲ هزار متر غرفه و فضای نمایشگاهی نهایی شده است.
ثروتی با اشاره به حضور و نام نویسی استارتاپ‌های مختلف هم گفت: استارتاپ‌ها هم در بخش کانتری و هم برای غرفه‌های بزرگ نام نویسی کرده‌اند و الکام‌استارز امسال، برای بخش‌هایی، چون الکام‌پیچ و الکام استارز و پاویون شتاب وآوردگاه سرمایه برنامه‌های محتوایی متنوعی خواهد داشت.
وی گفت: با توجه به لزوم رعایت شیوه نامه‌های کرونایی امسال برای اولین‌بار بخش‌هایی، چون ویدئوپیچ را تعریف کرده‌ایم تا تیم‌های مختلف استارتاپی بتوانند حتی بدون حضور در نمایشگاه از فرصت آن استفاده کنند.
مدیر برگزاری الکامپ افزود: برخی از رویداد‌ها هم به گونه‌ای طراحی شده‌اند که ترکیبی باشند و به صورت آنلاین-حضوری برگزار شوند. برنامه‌ریزی به گونه‌ای است که همه بتوانند به هر شکلی که برای آن‌ها مناسب است حضوری یا غیرحضوری از ظرفیت‌های نمایشگاه استفاده کنند.

نظر شما