شناسهٔ خبر: 48056130 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سجادی: افزایش یک سهمیه دیگر به کاروان المپیک ایران محتمل است

تهران- ایرنا- سرپرست کاروان ایران با اشاره به سهمیه‌های کشور در المپیک توکیو از احتمال افزایش یک سهمیه دیگر توسط ورزشکاران ایران خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا سید نصرالله سجادی در حاشیه مراسم اختتامیه شعر و ترانه المپیک در خصوص احتمال افزایش سهمیه‌های ایران در المپیک توکیو به خبرنگاران اظهار داشت: احتمال دارد بتوانیم یک سهمیه دیگر بگیریم.

وی در خصوص شیوه نامه‌های حضور در المپیک گفت: شیوه نامه‌ها بر این اساس است که ۹۶ و ۷۲ ساعت قبل از پرواز باید تست pcr گرفته شود و همراه کاروان باشد. همچنین به محض ورود به توکیو در فرودگاه نمونه گیری انجام می‌شود و اگر مثبت باشد ‌۱۵ روز قرنطینه به همراه خواهد داشت و فرد نمی تواند در مسابقات حضور داشته باشد. بچه‌ها تحت کنترل و در قرنطینه هستند. در آخرین جلسه کادر سرپرستی هم تصمیم گرفتیم ۱۰ روز قبل از اعزام از بچه‌ها تست بگیریم.

سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو در پاسخ به سوالی مربوط به محرومیت کاراته کا ایران به دلیل دوپینگ و اینکه آیا امکان جایگزینی ورزشکار دیگری وجود دارد یا خیر نیز گفت: فقط این بحث در کاراته بود که ورزشکار ما به احتمال زیاد محروم خواهد شد و چون سهمیه اسمی است نمی توانیم فرد دیگری را جایگزین کنیم.

نظر شما