شناسهٔ خبر: 68722853 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی؛

آغاز مراسم افتتاح پروژه‌های فدراسیون کشتی و تجلیل از مدال‌آوران

تهران- ایرنا- مراسم تجلیل از مدال‌آوران کشتی در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس و مسابقات جوانان و نوجوانان جهان با حضور رئیس مجلس، رئیس کمیته ملی المپیک، برخی نمایندگان مجلس، قهرمانان و پیشکسوتان در سالم همایش‌های شهید شاهرخ ضرغام فدراسیون آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، همزمان با هفته وحدت آئین افتتاح اماکن ورزشی و تجلیل از مدال‌آوران رشته کشتی در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس و همچنین مدال‌آوران مسابقات جهانی جوانان و نوجوانان در سالن همایش‌های شهید شاهرخ ضرغام فدراسیون برگزار شد.

در این مراسم محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک، سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و جمعی از پیشکسوتان حضور داشتند.

صادق بیت سیاح پارالمپین و دارنده مدال نقره پارالمپیک توکیو نیز به این مراسم دعوت شده بود.

برای حضور در این مراسم شمار زیادی از کشتی‌گیران نونهال دعوت شده بودند و بازار عکس یادگاری آنان با مدال‌آوران المپیک گرم بود.

امین میرزازاده و سعید اسماعیلی بیش از هر قهرمان دیگر مورد تشویق نونهالان قرار گرفتند. منصور برزگر یکی از شناخته شده‌ترین پیشکسوتان کشتی حاضر در سالن بود که بعد از ورود مدال‌آوران کشتی به سالن با آنان به خوش و بش پرداخت. ابراهیم جوادی، علی‌اکبر حیدری و محسن فره‌وشی از دیگر پیشکسوتان حاضر در این مراسم هستند.

در این مراسم ساختمان لیگ کشتی، مسیر دسترسی به ساختمان‌های کشتی، بوستان مجموعه و سالن چند منظوره شهیدبابانظر توسط رئیس محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

مربیان تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد نیز در این مراسم حضور یافتند.

نظر شما