شناسهٔ خبر: 48054868 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

عبداللهی: عبدیان و نامداری بار‌ها به استقلال کمک کرده اند/ یک انفجار دیر یا زود رخ خواهد داد

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره شرایط آبی پوشان توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

نصرالله عبداللهی سرپرست تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص وضعیت این باشگاه اظهار داشت: شرایط فعلی خوب نیست. هواداران از وضعیت تیم ناراحت هستند. از مقدار دقیق پولی که به باشگاه استقلال کمک شده، خبر ندارم، زیرا این موضوع به هیئت مدیره مربوط می‌شود. با این وجود هیچ زمانی شرایط به این صورت نبوده است. بازیکنانی که قرارداد پایین تری دارند، بیشتر از ۵۰ درصد دریافت کرده اند، اما افرادی که قرارداد آنها بالاتر بوده، کمتر از۵۰ درصد دریافتی داشته اند.

او افزود: بچه‌ها خیلی از شرایط فعلی ناراضی هستند، زیرا برای پول خود برنامه ریزی کرده بودند. به عنوان مثال مرادمند برنامه ریزی کرده بود تا بدهی خود را پرداخت کند. اصلا برای باشگاه استقلال خوب نیست که مامور برای جلب بازیکن وارد زمین تمرین شود. آخر فصل است و بازی‌های مهمی در پیش داریم، اما بچه‌ها روحیه خوبی ندارند. بازی مهمی با پرسپولیس در جام حذفی داریم، زیرا دربی قبل را به این تیم واگذار کردیم. اعضای مجموعه به دنبال ایجاد آرامش برای تیم هستند.

عبداللهی در خصوص جدایی ۲ عضو هیئت مدیره استقلال از این هیئت مدیره این باشگاه، عنوان کرد: برخی از هواداران در زمان‌های مختلف به باشگاه کرده اند. عبدیان یکی از این افراد بود. من او را از زمان منصوریان می‌شناسم. او عاشق استقلال است و زمانی که تیم برنده می‌شد، میلیون‌ها تومان پاداش به بچه‌ها می‌داد. نمی‌دانم چه اختلافی در هیئت مدیره وجود داشت که عبدیان از استقلال جدا شد. زمانی که پادوانی مصدوم شد، برای جراحی گردن او باید هزینه زیادی می‌کردیم. در آن زمان شرایط باشگاه استقلال خوب نبود و من به عبدیان زنگ زدم تا این مشکل را رفع کند. این افراد همیشه هستند، اما نباید آن‌ها را به راحتی از دست داد.

او در خصوص اینکه آیا عبدیان و نامداری در قبال کمک به استقلال انتظار دریافت سود داشتند، یا خیر، گفت: نامداری و عبدیان هیچگاه بابت کمک های خود خواهان سود نبودند. آنها بارها به تیم کمک کردند و تیم را نجات دادند. زمان استخدام شفر باید ۱۰۰ هزار دلار پرداخت می‌کردیم که آن پول را عبدیان داد. رسید آن پول دست من است.عبدیان هنوز ۳۸ هزار دلار از استقلال طلبکار است. این افراد زمانی که پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه بسته می‌شد، کمک می‌کردند. من از جزییات جلسات هیئت مدیره اطلاعی ندارم، اما ای کاش مشکلات را حل می‌کردند. دست مددی خالی است و باید به او کمک کرد. اگر وزارت ورزش نمی‌تواند مستقیم کمک کند، از راه دیگری به تیم کمک کند. می‌گویند حامی مالی پول داده است و دیگر بیشتر از آن نمی‌تواند پول دهد. یکی - ۲ ماه دیگر مسابقات به پایان می‌رسند و قرارداد برخی از بازیکنان به پایان می‌رسد. زمان امضای قرارداد باید پول پرداخت شود، علاوه بر آن مطالبات قبلی بازیکن هم باید پرداخت شود. تیم به بازیکن جدید نیاز دارد. استراماچونی هم تا چند وقت دیگر برای دریافت پول خود بر می گردد. از طرفی مسئله پادوانی هم وجود دارد. حدود ۵۰ سال به تناوب در تیم حضور داشته ام، اما هیچ زمانی وضعیت مالی استقلال به این بدی نبوده است. یک انفجار دیر یا زود رخ خواهد داد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در مورد اختلاف نامداری و مددی، گفت: تا جایی که من می‌دانم نامداری ۶۰ میلیارد تومان به باشگاه کمک کرده است. البته در جریان اتفاقات دیگر نیستم. ما از شاکیان تخفیف گرفتیم و نامداری بدهی‌ها را پرداخت کرد تا پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز شود.

او در خصوص وضعیت فرهاد مجیدی بیان کرد: مجیدی جوان است و برای باشگاه وقت می‌گذارد. مجیدی کار بزرگی انجام داده است. او به بازیکنان پاداش پرداخت کرده است. مجیدی همیشه به فکر تیم است. سابقه نداشته است که سرمربی در فوتبال چنین مبالغی را به عنوان پاداش پرداخت کند. امیدوارم مشکلات به زودی رفع شود.

عبداللهی درباره دعوت برخی از بازیکنان به کمیته انضباطی باشگاه استقلال، گفت: با توجه به مشکلات مالی نباید چنین اتفاقاتی رخ دهد. روز قبل با مددی صحبت کردم و قرار شد این مشکل برطرف شود. در ادامه دعوت نامه‌ها پس گرفته شد تا این اتفاق رخ ندهد و بازیکنان به کمیته انضباطی نروند.

او درباره قرارداد میلیچ و دیاباته گفت: در جریان جزییات قرارداد این ۲ بازیکن نیستم، اما می‌دانم که مبلغ زیادی از استقلال طلبکار هستند. این ۲ بازیکن هم ممکن است در آینده به لیست شاکیان استقلال اضافه شوند.

سرپرست استقلال در ادامه بیان کرد: بدهی کلی تیم سر جای خودش است، اما بحث امرار معاش هم وجود دارد. اعضای سابق هیئت مدیره گرفتاری بازیکنان را حل می‌کردند و پاداش می‌دادند، اما تمام این موارد از بین رفته است. نمی‌دانم متولی اصلی باشگاه استقلال چه کسی است، اما آن‌هایی که مددی را انتخاب کرده اند به او کمک کنند تا این مشکلات از بین برود. در حال حاضر بحث مالی باید برطرف شود. پیشکسوتان روز گذشته خیلی کمک کردند. هر کمکی در شرایط فعلی باعث خوشحالی تیم و هواداران می‌شود.

او ادامه داد: هواداران حق دارند که از وضعیت تیم ناراضی باشند.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما