شناسهٔ خبر: 48052531 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مطهری: از مدیریت باشگاه پرسپولیس توقع دارم قدم بیشتری بردارد

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط و عملکرد مدیریت این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید مطهری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی این تیم مقابل گل‌گهر اظهار داشت: نتیجه بازی رفت، ما را فریب نمی‌دهد. آن مسابقه تمام شده است و می‌دانیم بازی سختی داریم. گل‌گهر تیم خیلی خوبی است و سرمربی باتجربه‌ای دارد.

او افزود: بازی سختی خواهیم داشت، اما برنامه‌ریزی و طراحی خودمان را داریم. انشاالله بتوانیم فردا با یک فوتبال رو به جلو و هجومی تاکتیک خودمان را به تیم حریف دیکته و موقعیت خلق کنیم تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. همه بازی‌های لیگ سخت است. در این ۶ هفته دیدار‌های دشواری داریم. تیم‌هایی موفق هستند که تلاش و اراده داشته باشند. در این سال‌ها پرسپولیس به معنی واقعی تلاش و اراده را عملیاتی و اجرایی کرده است.  

مربی تیم پرسپولیس عنوان کرد: برای پرسپولیس انجام وظیفه می‌کنیم. مقابل همه تیم‌های دیگر آمار خوبی داریم. قلعه نویی مربی قابل احترامی است، اما کار خودمان را می‌کنیم و به حاشیه‌ها توجهی نداریم.  

مطهری گفت: صدرنشینی در لیگ برتر سخت است، این موضوع مثل راننده‌ای می‌ماند که همیشه باید جلو را نگاه کند. راننده گهگاهی آینه بغل و عقب را نگاه می‌کند، اما یک راننده باهوش همیشه حواسش به جلو است.  کار فوق‌العاده سخت است و باید نگاه شما مثل یک راننده رو به جلو باشد. البته حواس ما به آینه بغل و عقب هم است اما نگاه اصلی‌ ما رو به جلو است.

بیشتر بخوانید

مربی پرسپولیس درباره آخرین وضعیت قرارداد بازیکنان این تیم توضیح داد: باشگاه کار خودش را انجام می‌دهد و سرمربی و کادرفنی هم نظرات‌ خود را گفته اند. باشگاه کتبی و شفاهی با بازیکنان صحبت کرده است. فقط باشگاه پرسپولیس می‌تواند در این مورد نظر بدهد.  

مطهری درباره وضعیت مصدومان پرسپولیس گفت: بازیکنان ما در تیم ملی نقش کلیدی داشتند و آسیب دیدند، اما اولویت اول ما پرسپولیسی‌ها همیشه تیم ملی و نام مقدس ایران است. نکته دوم یک ضرب‌المثل است که می‌گوید کلید‌ها را همیشه روی یک جاکلیدی آویزان نمی‌کنند. به همین دلیل بازیکنان کلیدی دیگری هم برای جایگزینی این بچه‌ها داریم. همیشه نشان داده‌ایم تیم فوق‌العاده‌ای هستیم و بازیکنان ما ارزشمند هستند. هیچگاه دنبال عذر، بهانه و فرار رو به جلو نیستیم. یک چیز شما را به موفقیت می‌رساند و آن هم این است که همیشه قوی‌تر از بهانه‌ها باشید.

مربی پرسپولیس ادامه داد: بچه‌های ما فوق‌العاده باحیا هستند و همیشه سعی کرده اند با کارشان توانمندی خود را نشان بدهند. از باشگاه، سمیعی و صدری به عنوان مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره توقع دارم.

انتهای پیام/

نظر شما