شناسهٔ خبر: 67864031 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تاج به اسکو: خوشحالم تو را در ایران می‌بینم!

مهدی تاج و دراگان اسکوچیچ در مرکز ایفمارک ملاقاتی به دور از کدورت‌های گذشته داشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین روزهایی که مهدی تاج دوباره ریاست فدراسیون فوتبال ایران را بر عهده گرفت، تصمیم مهمی اتخاذ کرد که باعث شد وضعیت فوتبال ایران در طی 2 سال اخیر، تحت تاثیر آن قرار بگیرد؛ او تصمیم گرفت دراگان اسکوچیچ کروات که هدایت تیم ملی ایران را برعهده داشت جای خود را به کارلوس کی روش پرتغالی بدهد و پس از آن تیم ملی کشورمان و دراگان اسکوچیچ شرایط متفاوتی را تجربه کردند.

تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 قطر کارش را با شکستی سنگین مقابل انگلیس شروع کرد، ولز را با دو گل در وقت های تلف شده شکست داد و در جدال صعود، مقابل آمریکا شکست خورد و از طرفی دراگان اسکوچیچ در آن مدت، مشغول بررسی پیشنهادات کاری جدیدش بود. دراگان که در عرصه ملی همراه با ایران نتایج درخشانی گرفته بود، به امید رسیدن به جایگاه هدایت تیم بزرگسالان کرواسی، قرار شد نیمکت تیم امید کرواسی را تصاحب کند. 

اسکوچیچ از ایران رفت اما به نظر می‌رسد مرد کروات خودش را مستحق هدایت ملی پوشان در قطر می‌دانست و از این تصمیم مهدی تاج بسیار ناراحت به نظر می‌رسید اما اکنون با گذشت روزها، اسکوچیچ به ایران برگشته و هدایت تراکتور تبریز را قبول کرده و دیروز در جریان تست‌های پزشکی پیش فصل تیمش در ایفمارک حاضر شد و با مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال ایران ملاقاتی کوتاه داشت که انتظار می‌رود مهدی تاج برای دلجویی از او در این ساختمان حاضر شده است.

در بخشی از صحبت‌های مهدی تاج با او، رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: خیلی خوشحال هستم که تو را دوباره در ایران می‌بینم.

با توجه به برخورد خوش رویانه اسکوچیچ و همچنین عکس دوستانه‌ای که فدراسیون فوتبال ایران منتشر کرد، به نظر می‌رسد سرمربی کروات تی‌تی‌ها، دلخوری گذشته خودش را فراموش کرده و کدورت ‌های این دو نفر برطرف شده است.

نظر شما