شناسهٔ خبر: 48050754 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

قدم بانوی خیر یزدی برای بیماران بی بضاعت

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد گفت: بانوی خیر یزدی یک دستگاه اکسیژن ساز و یک تشک مواج به جمعیت هلال احمر شهرستان یزد اهدا کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، وهاب نخل بند یزدی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد، گفت: خیر و داوطلب نیکوکار یزدی خانم شاه محمودی تجهیزات و لوازم پزشکی مورد نیاز بیماران بی بضاعت را به ارزش بالغ بر ۲۵۰ میلیون ریال به بانک امانات هلال احمر یزد اهدا کرد.

نخلبند افزود: این اقلام اهدائی شامل یک دستگاه اکسیژن ساز و یک تشک مواج است که به همت داوطلب نیکوکار هلال احمر شهرستان یزد تهیه و در اختیار بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه بانک امانات تجهیزات پزشکی با هدف تحقق اهداف بشر دوستانه هلال احمر و به منظور رفع آلام آسیب دیدگان و کمک به امر بهبود و سلامت بیماران نیازمند راه اندازی شده است، گفت: خیرین و نیکوکاران می‌توانند تجهیزاتی، چون تخت بیمارستانی، ویلچر، عصا، واکر، ساکشن، مانومتر، کپسول اکسیژن و … را به بانک امانات هلال احمر در شهرستان یزد واقع درخیابان آیت الله کاشانی، جمعیت هلال احمر شهرستان یزد تحویل دهند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد ضمن قدردانی و تشکر از خیرین و داوطلبان به پاس همراهی با این جمعیت در پایان خاطر نشان کرد: حضور خیرین در کنار مسئولان و کمک و دستگیری از نیازمندان از اقدامات بسیار ارزشمند است که به یقین روحیه خدمت بیشتر به مردم را در مسئولان نظام تقویت می‌کند.

انتهای پیام/‌ی

نظر شما