شناسهٔ خبر: 48042318 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

انتقال پساب فاضلاب، صنایع همدان را نجات داد

استاندار همدان گفت: انتقال پساب فاضلاب به صنعت، صنایع همدان و دشت کبودراهنگ را از خطر فروچاله نجات داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سید سعید شاهرخی صبح امروز در پویش هفته سیزدهم "الف_ ب_ ایران" و افتتاح پروژه‌های آب و برق استان‌های گلستان، زنجان و همدان اظهار کرد: استان همدان در مسیر جهش توسعه واقعی قرار دارد و در حوزه صنعت، کشاورزی، گردشگری و خدمات پروژه‌های عمده و قابل توجهی داشته و دارد.

وی با بیان اینکه اگر نگاه بلند مسوولان نبود این امکان در استان وجود نداشت گفت: با افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب همدان شاهد تبدیل جدی فاضلاب به آب بهداشتی هستیم که کار جمع‌آوری، انتقال و تصفیه فاضلاب را داریم که صنایع را تحت توسعه قرار داده است.

استاندار همدان با بیان اینکه با استحصال آب از دشت کبودراهنگ شاهد ایجاد فروچاله‌های زیادی بودیم گفت: اکنون دیگر معضل قبلی وجود ندارد و از آب فاضلاب به صنایع انتقال می‌یابد.

وی با تاکید بر اینکه انتقال آب تصفیه شده فاضلاب منطقه ویژه اقتصادی و صنعت را نجات داد گفت: امروز جهش توسعه در حوزه آبرسانی به مناطق شهری و روستایی بسیار با سرعت در حال انجام است، واحدهای تولیدی و صنعتی استان مشکل برق ندارند و همکاران ما در برق باختر کار را به سرعت جلو می‌برند.

شاهرخی در پایان عنوان کرد: بیش از ۳۳۵ پروژه قابل توجه در سطح استان داریم که نیاز به آب و برق داشتند و برای تمام آنها تامین شده است.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳

نظر شما