شناسهٔ خبر: 48042077 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛

واکسیناسیون معلمان و دانش آموزان علیه کرونا

احمدی لاشکی درباره واکسیناسیون معلمان و دانش آموزان علیه کرونا طی امسال توضیحاتی را ارائه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، قاسم احمدی لاشکی، معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش در سفر به کرمان در خصوص واکسیناسیون معلمان و دانش آموزان گفت: در دنیا هنوز برای افراد زیر ۱۸ سال مجوز واکسن کرونا صادر نشده است؛ ولی برای فرهنگیان و معلمان در حال پیگیری هستیم که واکسیناسیون مرداد ۱۴۰۰ انجام شود.

او در بخش دیگری از صحبت های خود در خصوص ساماندهی نیرو‌های حق التدریس افزود: دولت بدین منظور کار بزرگی کرده و ۸۸ هزار نفر نیرو به استناد تبصره ده ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف نیرو‌های حق التدریس ساماندهی و همه آن‌ها راهی دانشگاه فرهنگیان می‌شوند تا دوره‌های لازم را طی کنند.

احمدی لاشکی با اشاره به اینکه اگر دوره‌ها با موفقیت طی شود، امیدواریم بتوانیم در سال تحصیلی آینده از آن‌ها استفاده کنیم، افزود: قانون گذار اعلام کرده این افراد باید دوره یکساله را بگذرانند و بعد از کسب نمره، فرآیند اداری و استخدامی آن‌ها طی شود.

او با اشاره به قانون جدیدی برای نیرو‌های بازمانده از نهضت و نیرو‌های طرح امین و معلمان قرآنی بیان داشت: مجوز آزمون آن‌ها از ستاد کرونا گرفته شده و حدود ۱۴ هزار نفر وضعیتشان مشخص می‌شود.

انتهای پیام/ م 

نظر شما