شناسهٔ خبر: 48038194 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر:

مردم همچنان توصیه‌های بهداشتی کرونا را جدی بگیرند

مولوی عبدالصمد کریم زایی از مردم جنوب سیستان و بلوچستان خواست همچنان توصیه‌های بهداشتی کرونا را جدی بگیرند و پروتکل‌های اعلام شده و زدن ماسک را رعایت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،مولوی عبدالصمد کریم زایی امام جمعه اهل سنت ایرانشهر اظهارداشت: کرونا همچنان جان می‌گیرد و متاسفانه بعضی‌ها هنوز این ویروس کشنده را جدی نگرفته‌اند.

وی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان در شرایط هشدار در عرصه ویروس کرونا قرار گرفته است افزود: در این شرایط سخت، ویروس کرونا و شیوع گسترده آن در سطح منطقه به همگان توصیه می‌شود که به حفظ سلامت خود، خانواده‌ها و جامعه توجه و تمامی دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا را مراعات کنند.

امام جمعه اهل‌سنت ایرانشهر با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بیان کرد: مردم در راستای مقابله با کرونا لازم است از سفر، دید و بازدیدهای غیرضرور و برگزاری مراسمات عزا و عروسی حتما خودداری، در محیط عمومی از ماسک استفاده و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان؛ با افزوده شدن ۸۴۱ مورد جدید ابتلا به کرونا در سیستان و بلوچستان طی ۲۴ ساعت گذشته، شمار مبتلایان این ویروس در استان به ۵۲ هزار و ۴۱۶ نفر رسید.

دکتر سیدمحمد هاشمی‌شهری اظهارداشت: با فوت ۱۰ مورد جدید شمار فوتی‌های کرونا در سیستان و بلوچستان به یکهزار و ۵۴۴ نفر رسید.

وی بیان کرد: ۵۲۳ بیمار حاد تنفسی و ۲۸۰ مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان تحت درمان قرار دارند.

انتهای پیام/ع

نظر شما