شناسهٔ خبر: 48031923 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برخی دنبال تطهیر چهره آمریکا هستند/ ارتباط با آمریکا نفعی برای کشور ندارد

معاون اول دادستان کل کشور با بیان اینکه امروز چهره خبیث آمریکا برای مردم دنیا مشخص شده است گفت: متعجم از برخی که با این وجود دوست دارند چهره خبیث آمریکا را تطهیر کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، حجت‌الاسلام محسن موسوی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت یاد شهید آیت‌اله حیدری و شهدای هفتم تیرماه در مصلی نماز جمعه نهاوند افزود: هر جا تفکر انقلابی در کشور جاری و ساری بوده به موفقیت‌های بزرگی دست یافته‌ایم.

وی با طرح این سوال که چرا ما در زمینه صنایع نظامی و موشک‌ به پیشرفت‌های خیره‌کننده ای دست پیدا کرده‌ایم اما هنوز نتوانسته‌ایم در صنعت خودروسازی به پیشرفت برسیم گفت: پاسخ کاملا روشن است زیرا در بخش اول تفکر انقلابی حاکم بوده اما در بخش دوم خیر.

معاون اول دادستان کل کشور از آیت‌اله رئیسی به عنوان یک چهره انقلابی یاد کرد و افزود: مردم انقلابی ما در روز ۲۸ خرداد علیرغم همه مشکلاتی که در کشور وجود دارد به ندای رهبر انقلاب لبیک گفتند و چهره‌ای را انتخاب کردند که در دوران ریاست بر قوه قضائیه کارهای مثبت زیادی را انجام داده‌اند و برکات آن در کشور مشخص است.

وی با بیان اینکه آیت‌اله رئیسی به مردم عشق می‌ورزند افزود: ایشان در دوران ریاست خود بر قوه قضائیه با مفسدین برخورد کرد و کارخانه‌هایی را که به واسطه بی‌تدبیری تعطیل شده بودند را مجددا راه‌اندازی و فعال کردند.

موسوی افزود: در صنعت موشکی عده‌ای بسیجی مجاهد کاری کردند که امروز لرزه بر اندام دشمن انداخته‌اند و اگر می‌بینیم قدرت‌های بزرگ در یک طرف میز و ما به تنهایی در طرف دیگر میز می‌نشینیم به واسطه همین اقتدار است.

وی با بیان اینکه دستاوردها و پیشرفت‌های ما برای آمریکا و دشمنان ذلت است افزود: امروز سپاه به واسطه همین روحیه انقلابی‌گری به نماد قدرت کشور در برابر استکبار تبدیل شده و توانسته با پرتاب موشک به قلب عین‌الاسد به صورت آمریکا سیلی بزند.

معاون اول دادستان کشور در بخش دیگری از سخنان خود شهادت آیت‌اله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش را حاصل کینه‌توزی آمریکا با انقلاب اسلامی خواند و افزود: انقلاب اسلامی خواب‌های دشمنان اسلام را آشفته کرد و عظمت اسلام را به آنان نشان داد به همین دلیل از همان روزهای اول پیروزی انقلاب توطئه‌های مختلفی را علیه ما به راه انداختند که شهادت آیت‌اله بهشتی و یارانش از جمله آنها بود.

وی با بیان اینکه آمریکا هر جنایتی را که بتوان فکر کرد علیه انقلاب اسلامی انجام داد اما نتوانست کاری از پیش ببرد گفت: اگر امروز کاری انجام نمی‌دهد نه اینکه نخواهد بلکه به این دلیل است که قادر نیست.

موسوی با بیان اینکه امروز چهره خبیث آمریکا برای همه مردم دنیا مشخص شده است اضافه کرد: متعجم از برخی که با این وجود دوست دارند چهره خبیث آمریکا را تطهیر و وانمود کنند راز موفقیت ما در ارتباط با آمریکاست.

وی با بیان اینکه ملت ما از آمریکا و جنایات آن علیه این کشور متنفر است و باید این نفرت خود را نسل به نسل منتقل نماید تا چهره واقعی این کشور جناینکار بیشتر نمایان شود افزود: حقوق بشر آمریکایی در کشورهای مختلف و کشتار مردم بیگناه آنها و تحریم ایران کاملا مشخص است آن وقت هنوز برخی دم از ارتباط با آمریکا می‌زنند!.

معاون اول دادستان کشور با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها در عراق ۵۰۰ دانشمند مسلمان را به شهادت رساندند تا کشورهای اسلامی نتواند به پیشرفتی برسند افزود: البته مردم ما نسبت به مواضع دشمن و منافقان بسیار آگاه و هوشیار هستند که نمونه این آگاهی در انتخابات اخیر تجلی پیدا کرد.

وی با بیان اینکه مردم با وجود تبلیغات گسترده دشمن برای تحریم انتخابات حضوری به یاد ماندنی را از خود به یادگار گذاشتند گفت: امروز مردم دنیا از آمریکا و نگرش‌های او نفرت دارند و حتی مردم عربستان اگر فرصت یابند شعار «مرگ بر آمریکا» سر می‌دهند.

موسوی عزت امروز ایران را مرهون استکبارستیزی و دشمنی با آمریکا دانست و یادآور شد: ما امروز در اقصی نقاط جهان با عزت سرمان را بالا می‌گیریم و شعار «مرگ بر آمریکا» سر می‌دهیم چرا که سربلندی ما در گرو مبارزه با ظلم و ستم آمریکاست.

وی با بیان اینکه مطمئن باشید آینده از آن اسم و مسلمین خواهد بود تأکید کرد: قطعا روز ذلت آمریکا و نابودی اسرائیل را همه خواهند دید.

انتهای پیام/ 3140/ع/س

نظر شما