شناسهٔ خبر: 48031713 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی:

رزمندگان تربیت یافته مکتب قرآن آمریکا را شکست دادند

رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: رزمندگان تربیت یافته مکتب قرآن، امروز در داخل و خارج از کشور آمریکا را شکست دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی در مراسم بزرگداشت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در همدان اظهار داشت: پس از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی دشمن به دنبال تضعیف جبهه مقاومت بود اما امروز می بینیم که به برکت خون آن شهید و با تاسی از قرآن، راه آن سردار ادامه دارد.

به گفته وی امروز هرچه کشور ما از استقلال، آزادی، عزت، آقایی و سیادت به ویژه در عرصه بین‌المللی دارد مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدا است.

وی فاجعه انفجار حزب جمهوری را مصداق بازخوانی حقوق نابشر آمریکایی دانست و خاطر نشان کرد: این انفجار با تمام فجایع آمریکا برابری می‌کند.

حجت الاسلام ادیانی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران هژمونی حقوق بشر آمریکایی را به چالش کشید و هیچ کشوری به اندازه ما نتوانسته دست چدنی آمریکا را در زیر مخمل نشان دهد.

وی، فاجعه هفت تیر را فاجعه‌ای عظیم برشمرد و گفت: بدبختی همه ملت‌ها و بشریت از آمریکاست، هرجا یک سازمان تروریستی وجود دارد در تأسیس، استقرار یا تقویت آن آمریکایی‌ها نقش دارند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی عنوان کرد: تحریم دارو با حقوق بشر آمریکایی سازگار است اما استقلال کشورها با حقوق بشر آمریکایی سازگاری ندارد.

حجت الاسلام ادیانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بر پایه نفی استبداد پایه‌گذاری شده و یک "نه" بزرگ به حقوق بشر آمریکایی بوده است تأکید کرد: تا انقلاب ما اسلامی است با آمریکایی‌ها کنار نمی‌آییم.

وی با اشاره به برخی از جنایت‌های آمریکا، تصریح کرد: داعش را آمریکا به وجود آورد، شهید سلیمانی را در عراق به شهادت رساند، کودکان مظلوم فلسطین و یمن را می‌کشد و ابایی ندارد این جنایت‌ها را بر عهده بگیرد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: در اجرای ماموریت خطیر و حساس تامین نظم و امنیت انتخابات شاهد بودیم که مردم بصیر و هوشیار یکبار دیگر به درستی به تکلیف خود عمل و ثابت کردند که پای ارزش های این نظام و انقلاب هستند و به رهبری عشق می ورزند.

حجت الاسلام ادیانی با بیان این که نیروی انتظامی تنها نیروی مسلح اجتماعی است، این نیرو را مقتدر و انقلابی دانست و گفت: نیروهای پلیس، ترجمان "مجاهدان فی سبیل الله" به معنای واقعی هستند و به سربازی مقام معظم رهبری افتخار می کنند.

وی درباره ویژگی‌های شهید بهشتی به نقل از امام خمینی (ره) گفت: "بهشتی یک ملت بود، اگر می‌خواهید ملت ایران را بشناسید شناسنامه او دکتر بهشتی است، وی بسیار مراقب اوقات نماز خود بود هر کجا صدای اذان را می‌شنید همانجا نماز اقامه می‌کرد."

رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با اشاره به اینکه دکتر بهشتی به معنای واقعی نقشی تعیین کننده برای تدوین قانون اساسی و گنجاندن اصل ولایت فقیه در آن دارد عنوان کرد: وی یکی از افراد ذوب در ولایت و امامت بود و نامگذاری یکی از قوا به نام روز شهادت ایشان زیبنده است.

حجت الاسلام ادیانی یادآور شد: علامه مصباح از اخلاص و دلدادگی در ولایت دکتر بهشتی بسیار یاد می‌کرد که کمتر به آن پرداخته شده است.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره سید شهیدان انقلاب و هشت هزار شهید استان مفاخرخیز همدان، ادامه داد: وجود شخصیت‌های بزرگی چون آخوند ملاعلی همدانی، آیت الله نوری همدانی مرجع انقلابی و مدافع ارزش‌های انقلاب و ولایت و سرداران ملی مانند شهید همدانی، همرزم و همدل شهید پرآوازه جهان اسلام شهید سلیمانی، همدان را در کشور بی‌نظیر کرده است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در سفر یک روزه برای شرکت در مراسم بزرگداشت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی به همدان سفر کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما