شناسهٔ خبر: 48026508 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز:

کنترل مرزهای زمینی و دریایی جهت جلوگیری از انتشار دلتا کرونا در خوزستان

ابول‌نژادیان از کنترل شدید مرزهای زمینی و دریایی با هدف شناسایی افراد مبتلا به ویروس کرونا و جلوگیری از انتشار سویه دلتا کرونا در خوزستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «فرهاد ابول نژادیان» امروز (دوشنبه ۷ تیر) با اشاره به اقدامات دانشگاه علوم پزشکی جهت جلوگیری از موج جدید ویروس کرونا اظهار کرد: در این راستا مرزهای زمینی و دریایی استان با هدف شناسایی افراد مبتلا به ویروس کرونا و جلوگیری از انتشار سویه دلتا کرونا در خوزستان به شدت کنترل می‌شود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از کنترل شدید مرزهای دریایی خوزستان خبر داد و افزود: از ۲۹۸ سرنشین و خدمه کشتی‌های ورودی به بندرگاه‌های خوزستان تست PCR گرفته شده که تست ۲۴ نفر از این تعداد مثبت بودند.

 

وی با اشاره به اینکه این افراد تبعه کشورهای هند و پاکستان بودند که اگر تلاش همکاران بهداشتی ما نبود وارد کشور می‌شدند اضافه کرد: حتی اگر تست یک سرنشین کشتی مثبت شود تمام کشتی قرنطینه می‌شود که اکنون ۶ کشتی در بندرگاه‌های خوزستان ایزوله هستند.

 

ابول‌نژادیان با بیان اینکه هیچ خدمه‌ای حق خروج از بندرگاه را ندارد عنوان کرد: همکاران ما نیز به صورت مستمر در حال انجام تست از این افراد هستند، تا از ورود افراد مبتلا به کرونای هندی به استان جلوگیری شود.

 

وی خاطر نشان کرد: همچنین آزمایشگاه‌های تست کرونا در مرزهای زمینی مستقر هستند و مراقبت به شدت در حال انجام است.

 

پایان پیام/72

نظر شما