به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سید یاسر رایگانی مدیر کل ارتباطات و سخنگوی اپراتور همراه اول با انتشار پستی در صفحه توئیتری خود توضیحاتی درباره اختلالات پیش آمده در شبکه همراه اول و هزینه اینترنت مشترکانی که مصرفشان به صورت آزاد محاسبه شده است، داد. متن پست وی به این شرح است:
"باتوجه به بروزرسانی سامانههای ارتباطی همراه اول درفاصله زمانی شنبه تا سهشنبه جاری و عدم امکان خریدبسته برای برخی از مشترکان، همراه اول هزینه اینترنت مشترکانی که مصرفشاندر این تاریخ باتعرفه آزادمحاسبه شده رامعادلسازی و مبلغ کسرشده مازادرا بهصورت بستانکاری در حسابشان اعمال کند."
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/
نظر شما