به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایلنا، محمدجعفر منتظری با اشاره به اینکه کلانتری ها موظف به دریافت شکایت مردم هستند، گفت:
طبق بخشنامه صادره، کلانتریها، دفاتر حقوقی و دادسراها موظف به دریافت شکایت اولیه مراجعهکنندگان هستند.اینکه مردم به کلانتری بروند و شکایت آنها پذیرفته نشود به هیچ وجه قابل قبول نیست.
وی افزود: با سامانههایی که در دستگاه قضایی ایجاد و بخشی از آنها افتتاح شده ،برخی مشکلات مردم در حال حل شدن است.
این مقام مسئول ادامه داد: دفتر خدمات الکترونیک قضایی، کلانتری و دادسرا، سه مرجع اخذ شکایت شهروندان هستند.
منتظری با تاکید بر لزوم ایجاد صلح و سازش در دعاوی گوناگون گفت: به مردم توصیه می شود حتی المقدور دعاوی و شکایات را به دادسرا و کلانتری نیاورند. چرا که شورای حل اختلاف خیلی از امور را میتواند انجام دهد.
تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir
انتهای پیام
نظر شما