شناسهٔ خبر: 48012848 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بورس پرس | لینک خبر

دادستان کل کشور:

کلانتری ها موظف به دریافت شکایت مردم هستند

دادستان کل کشور با اعلام اینکه دفتر خدمات الکترونیک قضایی، کلانتری و دادسرا، سه مرجع اخذ شکایت شهروندان هستند، گفت: شورای حل اختلاف بسیاری از امور را می‌تواند انجام دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایلنا،‌ محمدجعفر منتظری با اشاره به اینکه کلانتری ها موظف به دریافت شکایت مردم هستند، گفت:
طبق بخشنامه صادره، کلانتری‌ها، دفاتر حقوقی و دادسراها موظف به دریافت شکایت اولیه مراجعه‌کنندگان هستند.اینکه مردم به کلانتری بروند و شکایت آنها پذیرفته نشود به هیچ وجه قابل قبول نیست.

وی افزود: با سامانه‌هایی که در دستگاه قضایی ایجاد و بخشی از آن‌ها افتتاح شده ،برخی مشکلات مردم در حال حل شدن است.

این مقام مسئول ادامه داد:  دفتر خدمات الکترونیک قضایی، کلانتری و دادسرا، سه مرجع اخذ شکایت شهروندان هستند.

منتظری با تاکید بر لزوم ایجاد صلح و سازش در دعاوی گوناگون گفت: به مردم توصیه می شود حتی المقدور دعاوی و شکایات را به دادسرا و کلانتری نیاورند. چرا که شورای حل اختلاف خیلی از امور را می‌تواند انجام دهد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

نظر شما