شناسهٔ خبر: 48010397 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

همزمان با سراسر کشور و با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام و معاون پرورشی و فرهنگی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد:

تشکیل 36 پایگاه تابستانی و 109 کارگاه عمومی به صورت مجازی آنلاین و اجرای 18 برنامه مجازی در استان ایلام

همزمان با سراسر کشور آئین افتتاح رسمی «پایگاه‌های اوقات فراغت دانش آموزان» با حضور امیر مهردادی مدیرکل آموزش و پرورش استان و حجت الاسلام کلانتری معاون پرورشی و فرهنگی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

صاحب‌خبر -

  به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام ، معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌وپرورش در این مراسم گفت: حدود 30 هزار پایگاه هدف‌گذاری و در شبکه شاد زیرساخت‌های لازم دراین ‌باره ایجاد شده است. پیش‌بینی‌شده است امسال حدود 3 میلیون دانش‌آموز در این بستر در فعالیت‌های اوقات فراغت شرکت کنند.

   در شبکه شاد پنجره‌ای با عنوان «پایگاه تابستانی من را» و «مدرسه من» ایجاد خواهد شد تا با انتقال اطلاعات از سامانه همگام به شاد، شبکه شاد قادر شود طبق کلاس‌های تعریف‌شده در سامانه همگام توسط مدیران، پایگاه‌های تابستانی گروه‌های کلاسی را ایجاد و در دسترس قرار دهد

  با ثبت‌نام دانش‌آموزان در سامانه همگام برای شرکت در فعالیت‌های اوقات فراغت، کلاس‌بندی‌ها در شبکه شاد آغاز شد و امروز ششم تیرماه، به‌طور رسمی پایگاه‌های اوقات فراغت به میزبانی استان زنجان در سراسر کشور افتتاح خواهد شد.

   حجت الاسلام کلانتری معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان از تشکیل 36 پایگاه تابستانی و 109 کارگاه عمومی به صورت مجازی آنلاین و اجرای 18 برنامه مجازی در کانون های فرهنگی تربیتی، دارالقرآن ها، سالن های ورزشی، مدارس و تشکل ها خبر داد و گفت: دراین طرح بیش از 206 برنامه برای دانش آموزان برنامه ریزی و اجرا می شود.

کلانتری افزود: جشنواره پنجره های امید در قالب 14 پایگاه در شهرستان و مناطق برگزار می شود.

 

نظر شما