شناسهٔ خبر: 47993457 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

با هدف بازنگری در طرح آمایش آموزش عالی؛

گروهی از مسئولان وزارت علوم از دانشگاه صنعتی بیرجند بازدید کردند

هیئت سه نفره از سوی وزارت علوم برای بررسی مجدد طرح آمایش آموزش عالی و ادغام دانشگاه صنعتی بیرجند به دانشگاه بیرجند، از این دانشگاه بازدید و با مسئولان این دانشگاه گفتگو کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هیئت سه نفره از سوی وزارت علوم برای بررسی مجدد طرح آمایش آموزش عالی و ادغام دانشگاه صنعتی بیرجند به دانشگاه بیرجند، از این دانشگاه بازدید کرد.

این هیئت سه نفره متشکل از غلامعلی منتظر، رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت، عبدالرحیم نوه‌ابراهیم، مشاور معاون آموزشی و حسن وکیلیان، مدیرکل لوایح، تدوین و تنقیح قوانین و مقررات بود.

این گروه مسئولان وزارت علوم پس از حضور در یادمان شهدای گمنام دانشگاه، از بخش‌های مختلف دانشگاه، کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها، کتابخانه، ساختمان‌های آموزشی، اداری و ورزشی و زیرساخت‌های مختلف دانشگاه بازدید کردند و ضمن آشنایی با توانمندی‌های دانشگاه با اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه گفتگو کردند.

در جلسه شورای دانشگاه که با حضور نمایندگان وزارت علوم در محل سالن جلسات دانشگاه برگزار شد، گزارشی از وضعیت نیروی انسانی، رشد شاخص‌های آموزشی و پژوهشی و برنامه‌ها و ماموریت‌های دانشگاه صنعتی بیرجند ارائه شد. همچنین نمایندگان وزارت علوم جلسات خصوصی با اعضای هیات علمی و نمایندگان دانشجویان داشتند.

گفتنی است، هیأت اعزامی وزارت علوم، علاوه بر دیدار و گفتگو با مسئولان دانشگاه بیرجند، با استادان این دانشگاه و برخی مدیران استانی نیز دیدار کردند.

نظر شما