شناسهٔ خبر: 46521062 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه صنعتی بیرجند به طرح آمایش آموزش عالی / چرا مسئولان وزارتخانه با دانشجویان گفتگو نمی‌کنند؟

اعتراضات دانشجویی در دانشگاه صنعتی بیرجند به طرح آمایش آموزش عالی و ادغام این دانشگاه به دانشگاه بیرجند به روز چهارم رسید، اما هنوز مسئولان وزارت علوم حاضر به گفتگو با دانشجویان نشده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اعتراضات دانشجویی در دانشگاه صنعتی بیرجند به ادغام این دانشگاه در طرح آمایش آموزش عالی به روز چهارم رسید.

روز گذشته دانشجویان مقابل ورودی دانشگاه خود تجمع کرده و با سردادن شعارهایی، ضمن اعلام مخالفت با اجرای طرح آمایش آموزش عالی در خراسان جنوبی به صورت ادغام دانشگاه صنعتی با دانشگاه بیرجند، این طرح را غیرکارشناسی، خودسرانه و ظلم در حق دانشجویان اعلام کردند.

<div id="video-display-embed-code_1340777" ><script type="text/JavaScript" src="snn.ir/fa/news/play/embed/924274/1340777?width=400&height=300"></script></div>


دانشجویان پس از آن به پردیس شوکت دانشگاه بیرجند و محل استقرار دفتر احمد خامسان، رئیس این دانشگاه رفتند و از وی خواستند تا مخالفت دانشجویان به گوش مسئولان وزارتخانه برسانند.

بیشتر بخوانید:


گفتنی است، از اسفند سال گذشته که اجرای طرح آمایش آموزش عالی در خراسان جنوبی به استانداری و ریاست دانشگاه بیرجند ابلاغ شده، تاکنون مسئولان استانی خراسان جنوبی، نمایندگان مجلس و نماینده، ولی فقیه در این استان به نحوه اجرای آن اعتراض کرده اند، اما تاکنون مسئولان وزارت علوم حاضر به گفتگو با جامعه دانشگاهی خراسان جنوبی نشده اند!

نظر شما